Opzoek naar rapportagesoftware

Status
Niet open voor verdere reacties.

davoezzz

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2011
Beste Helpmij leden,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een rapportage tool waarmee wij continu de kwaliteit op projecten kunnen meten.
Deze tool moet via tablet/mobiel te benaderen zijn en het liefst moeten de rapportages aangepast kunnen worden tussendoor.
We zijn al erg veel opzoek geweest, maar buiten het laten bouwen van zo'n oplossing zijn wij nog weinig kant en klare oplossingen tegengekomen.

Iemand suggesties?!

Mvg,

DaVoezzz

Hoi,
Kant en klaar? Heb sterk mijn twijfels net zoals Edmoor al aangaf. Ik zou http://www.joget.org/ eens bekijken. Dit is open source, gratis dus. Je hebt ook betalende versies maar met de gratis versie kom je al een heel eind. Hebben zelfs een 30 dagen trial webspace.Er is een goede community. Als je iemand met een beetje kennis van excel, access of zo in huis hebt kan die het zaakje zelf maken. Je kan offline onbeperkt proberen, aanpassen etc. (gratis versie + een progje als easy php, is ook gratis) en je kan zo starten met het ontwikkelen zonder een cent uit te geven, en werkt op tablets, mobiel etc want het is webbased. Hebben ook voorbeeldjes, mischien zit er iets tussen die je kan aanpassen.
Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan