• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opzoeken aantal uren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klattterman

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Beste Allen,

Ik ben met een rooster bezig. Ik heb deze als bijlage bijgevoegd.

Ik wil nu graag het aantal uren opzoeken dat iemand gewerkt heeft op een dag.

Ik heb horiz. zoeken geprobeerd maar daar kom ik er niet mee uit.

Wat ik bereiken wil is opzoeken van een naam bv werknemer 1 en dan weergeven aantal uren dat erbij hoort.

Wat ook nog een probleem is dat soms iemand wel later begint (bv verslapen...).
Als ik dan een beginuur handmatig aanpas verdwijnt de formule. Heeft iemand een suggestie hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt.

Hein

Bijlagen

Het rooster leent zich niet om verdere uitbreidingen te doen , wat ik ook niet snap is het eindresultaat in cel E11 :eek: , je rekent de voormiddag + de namiddag en dan trek je nog eens een het uur af dat uitgerekend staat in cel G9 . werken van 8:30 tot 12:00 uur = 4 uur + werken van 13:30 tot 17:00 uur = 3:30 totaal is dit 7:30 waarom nog eens de extra aftrok van 1 uur ? .
Ik hou de uren bij van 27 chauffeurs met 1 tot 3 nieuwe ( wissels ) per maand met jouw opmaak zou ik full time daarmee bezig zijn .

Ik laat het aan mij voorbij gaan wegens niet overzichtelijk .........

Hartelijk dank voor uw reactie,

Mijn werknemers hebben 's morgens en 's middags een half uur pauze waar ze eventueel ook naar huis kunnen. Dus deze pauze wordt niet betaald.

Citaat:
"werken van 8:30 tot 12:00 uur = 4 uur + werken van 13:30 tot 17:00 uur = 3:30 totaal is dit 7:30"

dan zou ik wel voor je willen werken krijg lekker een half uur extra betaald 's morgens.

Maar alle gekheid op een stokje.

Wat zou uw voorstel zijn voor een rooster om de uren overzichtelijk bij te houden?

Alvast bedankt voor uw antwoord,

Groeten Hein

In het bijgevoegde bestandje een opmerking en een vraag.
Weet niet wat je precies wilt, maar wellicht helpt dit je wat op weg.

Bijlagen

Beste CorVerm ,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wat hij moet doen is:
* zoek de naam van een werknemer op een bepaalde dag
* en vertel hoeveel uur hij heeft gewerkt.

Dit lukt mij niet met horz zoeken.

gr Hein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan