Opzoeken in Access

Status
Niet open voor verdere reacties.

kiekster

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2005
Hoi,

Ik hoop dat één van jullie mij kunnen helpen
Ik wil in het moederbord een zoekfunctie opnemen.

Heb een tabel met boeken. Je kan zowel op titel zoeken als op trefwoord. Hoe kan ik in het moederbord aangeven met een invoerveld dat er gezocht moet worden? Dus niet met CTRL+F!

Iemand ideeën? Ik ben een beginner dus heb nog niet zo heel veel verstand van access!
Alvast ontzettend bedankt!

Groet,
Kiki

wat bedoel je precies met moederbord. Ik ga er vanuit dat je niet het moederbord bedoeld die in je computer zit. dus wat bedoel je wel dan.

kan je het bestandje niet naar me toesturen, dan maak ik er wel een knop op waarmee je kan zoeken.
Stuur gelijk precies je wensen mee m.b.t. opzoeken.

Je bent een schat dat je mji wilt helpen. Er is alleen één probleem:

Ik moet eerst lid worden van een vereniging om jou berichten te kunnen sturen wat mij behoorlijk wat knaken gaat kosten. Kan je mij geen mailtje sturen via mijn e-mail waarna ik vervolgens reply met het bestand?

Groet,
Kiki

Hallo,

je kan toch bij je berichtje een bestandtoevoegen.
Scroll even naar omlaag wanneer je een bericht intypt, en klik op Beheer Bijlagen

Via bladeren je bestand kiezen en dan uploaden.

Groetjes,

Lode

Ik heb je een mailtje gestuurd met mijn emailadres

kiekster zei:
Je bent een schat dat je mji wilt helpen. Er is alleen één probleem:

Ik moet eerst lid worden van een vereniging om jou berichten te kunnen sturen wat mij behoorlijk wat knaken gaat kosten. Kan je mij geen mailtje sturen via mijn e-mail waarna ik vervolgens reply met het bestand?

Groet,
Kiki

Waarschijnlijk kan deze gesloten worden want ik heb tot op heden geen antwoord meer gehad van haar. Dus waarschijnlijk is het niet meer nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan