knuffelsdb
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 mrt 2011
beste,
Weet niet zeker of deze vraag als gesteld is en er al een oplossing voor is maar ik ben een leek in deze materie
en waag mijn kans om dit op te lossen.
Heb dus een excel bestand met artikelnummers en prijzen (2 kolommen dus) er in... een 14000 ongeveer.
Nu wil ik het zoeken vergemakkelijken want heel deze enorm lange lijst af scrollen is niet te doen. Ik weet dat je dit ook kunt doen via "bewerken en zoeken". (dit heb ik al opgezocht)
Maar kan je dit niet via een formule doen ?
Zodat je juist in een vak het artikelnummer moet typen en dat je dan het gevraagde artikelnummer en prijs ziet als oplossing.
In kolom B staat de artikelnummer
In kolom C de bijhorende prijs.
Alvast bedankt.
Graag indien mogelijk een verstaanbare versie :d want ik ben hier geen held in
mvg,
Weet niet zeker of deze vraag als gesteld is en er al een oplossing voor is maar ik ben een leek in deze materie

Heb dus een excel bestand met artikelnummers en prijzen (2 kolommen dus) er in... een 14000 ongeveer.

Nu wil ik het zoeken vergemakkelijken want heel deze enorm lange lijst af scrollen is niet te doen. Ik weet dat je dit ook kunt doen via "bewerken en zoeken". (dit heb ik al opgezocht)
Maar kan je dit niet via een formule doen ?
Zodat je juist in een vak het artikelnummer moet typen en dat je dan het gevraagde artikelnummer en prijs ziet als oplossing.
In kolom B staat de artikelnummer
In kolom C de bijhorende prijs.
Alvast bedankt.
Graag indien mogelijk een verstaanbare versie :d want ik ben hier geen held in

mvg,