Orange adsl, goede router geocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderbutterman

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Ik ben voor een kennis even aan het rondzoeken voor een goede wireless router. Hij had eerst een philips router/modem liggen maar dat gaf alleen maar ellende. Nou begreep ik dat linksys wel degelijk is. Ik heb zelf sitecom maar die moet je continue resetten. Aangezien die persoon een redelijke leek is lijkt me dat geen strak plan. In principe kan de modem van orange gewoon voor de router blijven.

bvd

de modems van orange kunnen toch ook draaloos?!
Eveb op de site van orange een insteek kaart en dongle aanvragen.
Dit kost echter iets van 2.50 per maand (geloof dat eerste jaar gratis is weet niet zeker)
maar ik weet niet hoe duur een aparte draadloze modem kost, is dus even rekenen wat goedkoper en beter is.

de modems van orange kunnen toch ook draaloos?!
Eveb op de site van orange een insteek kaart en dongle aanvragen.
Dit kost echter iets van 2.50 per maand (geloof dat eerste jaar gratis is weet niet zeker)
maar ik weet niet hoe duur een aparte draadloze modem kost, is dus even rekenen wat goedkoper en beter is.

Lekker eenvoudig met meerdere pc's....

@TS

Linksys is prima, gebruik ik hier al jaren probleemloos, maar ook NetGear en belkin hebben een goede naam en een Sitecom MiMo ook wel hoor!

Sitecom heb ik er nu 2 van gehad. Beide erg ***. Je moet die dingen continue resetten omdat ze wegvallen. Zowel kabel als draadloos.

Linksys kan ik alleen geen goede combi vinden voor adsl. Dat mag op zich ook nog wel. Alleen zie ik er ook weinig wpa bij :S

url-tje??

Hmm linksys is onderdeel van Cisco. Die hebben een naam hoog te houden en daarom heb ik er wel vertrouwen in. Gaat bij dit netwerk daarbij ook om vertrouwelijk bedrijfsinfo. Alleen vind ik het toch raar dat die combi's van linksys geen wpa hebben :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan