Orange box, Halflife2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Berichten
677
Hello Helper,

Ik heb de Orangebox gekocht en nu wil ik Halflife 2 spelen, wat helaas niet lukt. Het spel start op tot en met het menu. Dan klik ik op nieuw spel starten en vervolgens sluit de PC af en start opnieuw op.

PC gegevens:
CPU Type AMD Athlon XP, 2166 MHz (13 x 167) 3000+
Systeemgeheugen 512 MB (PC2700 DDR SDRAM)
Video kaart RADEON X800 PRO/GTO Secondary (256 MB)

De drivers van de videokaart zijn geupdated.

Wie kan mij helpen?

groet,
Robin
:)
 
Klik met de Rechtermuisknop op deze computer dan klik je eigenschappen (helemaal onderaan) dan Geavanceerd dan klik je bij "opstart -en herstelinstellingen" op instellingen
Dan kijk je bij systeem fouten en dan haal je het vinkje bij "de computer automatichs opnieuw opstarten" WEG
Als het daarna de volgende keer gebeurt krijg je een Blauw scherm waarschijnelijk ,, kijk dan welke code er staat !
en plaats die hier
 
Kijk ook even op www.canirunit.com.

Daar zoek je het spel op in de lijst en klik je op de grote button. Vervolgens word er gekeken of jou pc dit spel kan draaien of waar het eventueel op vastloopt. Bijvoorbeeld door je processor of videokaart.
 
BluRay,
Ik heb jouw advies opgevolgd, de PC sluit inderdaad niet meer af en geeft een constant blauw scherm, echter zonder melding.

Lita112,
Can You Run It geeft aan dat de componenten in orde zijn, bij de Videocard wel deze opmerking: FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.

Maar ik heb vanmiddag nog een update gedaan van de videodrivers.

Het gekke is dat ik eer verleden jaar nog Halflife 2 goed heb kunnen spelen en het was nog een kopie ook, terwijl ik nu het origineel wil gebruiken.

:confused:

groet,
Robin
 
ok , we kunnen je niet verder helpen als je de code hier niet plaatst.......
ook de nieuwste drivers voor je Moederbord(Chipset)
 
BluRay,

Welke code bedoel je? Ik heb de gegevens van Chipset bijgevoegd (bron Everest).

groet,
Robin
:cool:
 

Bijlagen

  • Report.txt
    23,8 KB · Weergaven: 18
dat is niet wat ik nodig heb ,
je moet alle nieuwe drivers downloaden en installeren voor jou pc,
als het probleem er dan nog is dan moet je die code uit dat blauwe scherm hier plaatsen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan