Orange Internet Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raversburger

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Lang verhaal maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Ik heb sinds vorige week orange internet

Modem en Spliter: Livebox
Aansluiting: Usb
Software F@st3202
Firmware 3202WNLB_22204A
Adsl TYPE Orange adsl Family
Status lampjes Werken (ook goed)

VoorGeschiedenis

Gewoon geinstaleerd (moest daarvoor wel firewall en virusscan verwijderen)
De livebox gaf in het begin 9000 Kb en uplaod 1000 kb na en restart van de livebox ivm oppenstellen van poort in livebox stond er op eens maar download verbinding 100 kb en upload 1000

Nu is de verbinding in de modem weer omhoog geschoten naar 9000 en upload 1000
maar met de laptop (draadloos internet) haal ik op speed testen op internet 8980.

Nu komt eigenlijk mijn vraag /(raar iets) ik hoop dat ik jullie goed heb geinformeerd

Op mijn gewone pc haal ik maar de snelheid van 300 kbps (dit was het maxium van mijn vorige adsl abonement) en mijn internet valt af en toe uit (om de 3 uur ofzo) dan sluit ik de pc af en dan krijg ik Progamma nu beindigen dit progamma heet (Connections Tray) op internet zeggen scannen en dat heb ik overal mee gedaan dit is mijn laaste hoop maar ik geloof in jullie

Laatst bewerkt:
dan sluit ik de pc af en dan krijg ik Progamma nu beindigen dit progamma heet (Connections Tray) op internet zeggen scannen en dat heb ik overal mee gedaan
Kun je dit nog wat verduidelijken? "Op internet zeggen scannen en dat heb ik overal mee gedaan", dat is nogal duister.

En als je provider belt, wat voor informatie krijg je dan.

PROBLEEM OPGELOST SLUIT TOPIC MAAR.

Ik hadt de livebox aangesloten met usb kabel heb nu de livebox aangesloten met een Ethernet kabel en nu is internet stabiel en haalt de snelheid met gemak

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan