orange world

Status
Niet open voor verdere reacties.

boedha

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2000
hallo ls.
kan iemand mij iets duidelijk maken?
ik heb pas een samsung s300 telefoon gekocht.
ik begrijp er geen k... van (leeftijd)
ik heb de functie orange world (internet)laten uit schakelen , want ,ik heb mij laten vertellen dat het €6 p.m. kost. of ik het nu wel of niet gebruik. klopt dit?
maar nu wil ik een poly ringtone bestellen, nu blijkt dat ik dat weer moet aansluiten! kan iemand mij vertellen hoe ik nu 1 hoogtuit 2 ringtonen kan binnen halen zonder dat ik die orange world weer moet laten aanzetten. en eventueel wat dat zou kosten?
bvd
johan

Hoi,
Volgens mij heb je er ook een data kabel bijgekregen
dan kan je toch van af je pc beltonen er opzetten ??

Wat je ook kan doen is gewoon je provider bellen die kunnen je daar beter antwoord opgeven

Je hebt ook bedrijven die je vaak in de krant ziet staan die sturen je de beltoon toe

Er zijn verschillende manieren om ringtones te krijgen, een daarvan is hem toegestuurd krijgen, de andere is hem zelf ophalen via wap/orange world. Hoe je de ringtone krijgt hangt af van de "ringtone-provider". Die waar jij het over hebt laat je de ringtone hoogst waarschijnlijk ophalen via wap/orange world. Dat is ontzettend duur. Het enige dat je kunt doen is een andere ringtone-site bezoeken, of inderdaad wap/orange world weer aanzetten en het zeer hoge tarief betalen. :eek:

orange

kan ik zo'n data kabel kopen?
en zo ja hoe werkt dat dan?
ik heb niets aan tel. tunes op mijn pc staan

Je kan, als het goed is, zelf Orange World aan of uitzetten. Mijn zus verzameld eerst allemaal adressen van sites waar ze leuke ringtones/wallpapers op ziet en zet dan voor 1 maand Orange World aan. Dan haalt ze alles binnen wat ze wilde en zet vervolgens voor de volgende maand World weer uit. Kost het maar 1 maand €6,-. Een kabel kun je bij sommige telecomwinkles kopen of op de Bazaar van Beverwijk (Zwarte Markt). Dan ff Googelen voor een samsung proggie dat contact kan maken (met de kabel) naar je telefoon en je kan zelf plaatjes/ringtones uppen en downen naar en van je telefoon.

ringtones zijn zeer veel te vinden op P2P proggies.
In principe kun je alle midi files met maximaal 16 sporen gebruiken als ringtone.

even googlen op 'midi' en je hebt er zo een hoop te
pakken.

Je hebt wel even een tooltje nodig om midi naar .mmf om te zetten.

ook even googlen

Laatst bewerkt:
tunes

bedankt voor jullie reactie.
pfff , niet makkelijk zeg.
komt tijd komt raad.
JJL:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan