Ik heb al 2 dagen last van slome internet. Ik had 10mb/sec download en 1mb/sec upload normaal.
Ik heb speedtest.net getest en het blijkt dat mijn internet snelheid best wel wiebelt. het gaat van 10mb/sec soms onder de 1mb/sec internetsnelheid. Toen ging ik de modem bekijken en ik zag dat een oranje lampje knippert
bij de oranje lampje staat: Link
Dus de internet gaat steeds aan en uit heel snel. Dit heb ik gister ook meegemaakt met mijn download.
Het ging 1mb/sec downloaden en toen ineens 4kb en dan weer 1mb en weer een heel laag getal.
Ik heb alles in 1 ziggo pakket basis met kabel internet
Waar kan dit aan liggen?
Ik heb ook de kabels checked. Ze zitten er allemaal stevig erin vast.
Ik had ook nog 2 dagen geleden een virus die ik heb verwijderd.
En ik heb de storingspostcode van ziggo gecontroleerd maar er is geen storing in mijn gebied.
Enig idee waar dit aan kan liggen? Mijn ouders en zus geven mij de schuld ervan
Omdat ik het meest erop zit. Ik vindt dat ook nergens op slaan 
oja ik had ook nog beetje gespeeld met mijn ip adres.
Ik weet ook niet meer of het normaal is of dat oranje lampje knipperd
Misschien komt het niet daardoor en is het normaal?
Ik heb speedtest.net getest en het blijkt dat mijn internet snelheid best wel wiebelt. het gaat van 10mb/sec soms onder de 1mb/sec internetsnelheid. Toen ging ik de modem bekijken en ik zag dat een oranje lampje knippert
bij de oranje lampje staat: Link
Dus de internet gaat steeds aan en uit heel snel. Dit heb ik gister ook meegemaakt met mijn download.
Het ging 1mb/sec downloaden en toen ineens 4kb en dan weer 1mb en weer een heel laag getal.
Ik heb alles in 1 ziggo pakket basis met kabel internet
Waar kan dit aan liggen?
Ik heb ook de kabels checked. Ze zitten er allemaal stevig erin vast.
Ik had ook nog 2 dagen geleden een virus die ik heb verwijderd.
En ik heb de storingspostcode van ziggo gecontroleerd maar er is geen storing in mijn gebied.
Enig idee waar dit aan kan liggen? Mijn ouders en zus geven mij de schuld ervan

oja ik had ook nog beetje gespeeld met mijn ip adres.
Ik weet ook niet meer of het normaal is of dat oranje lampje knipperd
Misschien komt het niet daardoor en is het normaal?
Laatst bewerkt: