OrbitUpdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

setaran

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2005
Berichten
4
Hallo ! Wie kan mij helpen ? Wat is "OrbitUpdate" voor een beest ? Wanneer ik hierover iets zie verschijnen op mijn computer zit er dan spyware op ?
Wat moet ik dan best doen ?

Alvast bedankt en tot weldra ?
 
Moet er nog bijvertellen dat het gaat over de pc op het werk en deze staat ook in een netwerk.
Ik heb al gelezen dat je eerst AdAware en Spybot moet laten lopen, maar deze zijn enkel gratis voor personal use. Professional use is betalend en dit moet dan eerst voorgelegd worden aan de directie.
Ik meen dat je AdAware Personal en Spybot niet kan gebruiken op professionele pc's en bovendien misschien niet wanneer ze in een netwerk staan ?
 
:) Probleem zou opgelost moeten zijn. Onze computermensen hebben de support van Symantec over dit item gevolgd en uitgevoerd op de bewuste pc.
We houden het in't oog. Er hoeft op deze post niet meer gereageerd te worden.
Bedankt aan Mario die toch iets laten weten heeft.
 
Geplaatst door setaran
:) Probleem zou opgelost moeten zijn. Onze computermensen hebben de support van Symantec over dit item gevolgd en uitgevoerd op de bewuste pc.
We houden het in't oog. Er hoeft op deze post niet meer gereageerd te worden.
Bedankt aan Mario die toch iets laten weten heeft.

Zou je kunnen vertellen wat symantec verteld heeft. Wellicht dat anderen er ook iets aan kunnen hebben
 
Geplaatst door m@rio


Zou je kunnen vertellen wat symantec verteld heeft. Wellicht dat anderen er ook iets aan kunnen hebben

Volgende procedure werd gebruikt door onze informaticadienst en lijkt de zaken te hebben opgelost:
Symantec

Volgende link werd mij aangeraden door een quiz-collega en zal ook OK zijn:
Xupiter

Sorry dat ik jullie dit niet meteen heb medegedeeld. Ik hoop dat het iemand anders van nut kan zijn.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan