Ik vraag me af of het volgende in excel mogelijk is, en zo ja...hoe?????
Voor mijn werk wil ik een bestelformulier maken.
Hierin wil ik eigenlijk dat als ik in kolom A een artikelnummer invoer, in kolom B, C en volgend de informatie komt te staan die bij dat artikelnummer hoort. Zoals prijs en bestelhoeveelheid.
Eventueel mag in bv sheet 2 wel alle artikelnummers met die informatie staan.
De bedoeling is echter niet steeds te hoeven zoeken.
Heel plat dus: ik voer het artikelnummer in, Excel doet de rest.
(Hoe) Kan dit??
Alvast bedankt
Voor mijn werk wil ik een bestelformulier maken.
Hierin wil ik eigenlijk dat als ik in kolom A een artikelnummer invoer, in kolom B, C en volgend de informatie komt te staan die bij dat artikelnummer hoort. Zoals prijs en bestelhoeveelheid.
Eventueel mag in bv sheet 2 wel alle artikelnummers met die informatie staan.
De bedoeling is echter niet steeds te hoeven zoeken.
Heel plat dus: ik voer het artikelnummer in, Excel doet de rest.
(Hoe) Kan dit??
Alvast bedankt