orgineel vista nu xp met backup weer vista hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenovich0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 sep 2008
Berichten
3
hallo,

ik heb een bell pc met windows vista erop gekocht. daar heb ik een backup van gemaakt toen heb ik hem volledig geformateerd en er xp opgezet. hier heb ik spijt van. hoe krijg ik er weer vista op? kan dat met die back up?

m.v.g. koen klein
 
Ligt eraan,,, heb je die backup met het vista programma gemaakt????? dan zul je toch ook vista moeten hebben om de backup terug te zetten.
Heb je echt alles geformateerd??? als je opstart met de f10 ingedrukt krijg je dan niet de keus om vista te herinstalleren naar fabrieks instellingen????
 
ik heb de back up met vista gemaakt en dat met de f10 toets heb ik net geprobeert maar er staat echt niks meer aan vista op:(

is er egt geen andere manier door via xp te backuppen naar vista? met een of ander progamma of internet ofsow?
 
Laatst bewerkt:
Je kunt kijken of je ergens vista kunt downloaden, je hebt een orgineel nummer dus activeren zou geen probleem moeten zijn.

Heb je ook geen cd's bij de computer met vista erop of mischien een recovery cd of wat dan ook,,,,
 
neej ik heb egt alleen 5 back up cd's en waar zou ik dat moeten dowloaden dan? heb je mischien sugesties om vista te downloaden. opzich hoeft het alleen het back up progamma van vista te zijn maar waar vind ik die?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan