Orginele Fifa 2005 lang niet zo mooi als Demo

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
648
Ik heb Fifa 2005. Maar het spel is lang grafisch niet zo mooi als het spel zelf. Ik heb het wel op een andere machine gespeeld (de demo), maar mijn systeem is echt niet slechter. Ik heb de laatste DirectX gedownload, net als drivers voor mijn videokaart. Ik heb als videokaart een NVIDIA GeForce 4 MX 440 with AGP8X. Systeem is 2.4 ghz, 512 MB geheugen en draait op Windows XP. De PC waar ik de demo op speelde draaide overigens op win 2000. Maar dit zou toch niet uit mogen maken. Heb de instellingen van het spel op hoog detail gezet maar echt mooi wordt het niet. Weten jullie wat het kan zijn?
 
Een Geforce MX is zoiezo al niet de snelste en beste 3dkaart die er is. Dan kun je wel alles op hoog zetten maar wat je 3dkaart niet aankan doet hij ook niet dus je moet niet superhoge kwaliteit verwachten als je met een MX alles op hoog zet.
 
Kun je mij vertellen wat dan wel een goeie videokaart is? De computer waar ik de DEMO heb gespeelt heeft een 3D Blaster 4 Ti 4800 SE. Zegt je dat wat? En zo ja, is deze inderdaad beter dan mijn GeForce 4?
 
Die is inderdaad een stuk beter dan de jouwe in ieder geval ;) Ik heb zelf een Geforce TI 4600.

Op het moment is de beste en nieuwste 3dkaart volgens mij de Ati Radeon X800 maar die is verrekte prijzig :8-0:
 
Hierbij even een lijsje van een computerwinkel bij mij in de buurt. Daar ga ik dan waarschijnlijk een nieuwe videokaart halen. Kun jij mij aub vertellen welke beter zijn dan die van mij, en welke goed genoeg is voor de meeste spellen. Snap ook wel dat de duurste (waarschijnlijk) de beste is, maar is het verschil echt zo groot tussen de duurste en de minder dure? Alvast bedankt.


GeForce 2 MX 64mb 49,00
ATI Radeon 7000 64mb 49,00
ATI Radeon 9200 64mb 56,00
ATI Radeon 9200 se 128 mb 60,00
ATI Radeon 9600 se 128 mb 95,00
ATI Radeon 9600 256mb 140,00
ATI Radeon 9600 pro Videokaarten pci 160,00
 
Kan iemand mij aub adviseren n.a.v. bovenstaand lijsje met type videokaart met prijzen. Heb er niet zo veel verstand van en het is natuurlijk flink balen als ik er eentje ga halen die hetzelfde doet als degene die ik nu heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan