Hallo allemaal,
Normaliter vertoef ik alleen op het excelforum. Echter ik kreeg vandaag een vraag van iemand, die ik hier toch even wil stellen. M.a.w. is dit mogelijk of niet.
Binnen ons bedrijf wordt er gebruik gemaakt van heelveel brieven. Deze brieven zijn over het algemeen allemaal hetzelfde. Nu hebben wij een accesdatabase met alle adressen van onze klanten. Ik kreeg de vraag of het mogelijk was om in word een pop up te maken middels textbox e.d.(dit krijg ik nog wel voor elkaar met mijn vba kennis vanuit excel), In deze textbox kunnen wij het klantnummer invoeren. Vervolgens worden bij dit klantnummer de juiste adresgegevens gezocht en gevuld in de brief. Dit is in mijn ogen een vorm van samenvoegen, maar dan met iets minder handelingen.
Graag verneem ik van jullie als kenners of dit kan en zo ja, heeft iemand een voorbeeld/idee welke mij op weg kan helpen. Een simpel nee mag natuurlijk ook
.
Groet,
Allard
Normaliter vertoef ik alleen op het excelforum. Echter ik kreeg vandaag een vraag van iemand, die ik hier toch even wil stellen. M.a.w. is dit mogelijk of niet.
Binnen ons bedrijf wordt er gebruik gemaakt van heelveel brieven. Deze brieven zijn over het algemeen allemaal hetzelfde. Nu hebben wij een accesdatabase met alle adressen van onze klanten. Ik kreeg de vraag of het mogelijk was om in word een pop up te maken middels textbox e.d.(dit krijg ik nog wel voor elkaar met mijn vba kennis vanuit excel), In deze textbox kunnen wij het klantnummer invoeren. Vervolgens worden bij dit klantnummer de juiste adresgegevens gezocht en gevuld in de brief. Dit is in mijn ogen een vorm van samenvoegen, maar dan met iets minder handelingen.
Graag verneem ik van jullie als kenners of dit kan en zo ja, heeft iemand een voorbeeld/idee welke mij op weg kan helpen. Een simpel nee mag natuurlijk ook

Groet,
Allard