orientatie voor wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

petersmith

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2012
Beste allen,

Ik wil een eigen website met wordpress maken, maar het schijnt veel ingewikkelder te zijn dat het is. er zijn veel programmeertalen die ik helemaal niet ken, zoals html, css en php. Toch wil ik echter doorzetten, omdat het me enorm interesseert.

Wat is jullie advies? Moet ik al deze programmeertalen kennen of zijn er andere oplossingen?

groeten,
peter

Geen idee wat je allemaal bedoeld. Als je een beetje doorwerkt heb je binnen 15 minuten een draaiende wordpress. Heb je geen programmeerkennis voor nodig.

Laatst bewerkt:
Het zit zo.
ik vind de theme "twenty eleven" van wordpress best aardig, maar ik wil de head een soort gallery van maken, zodat de afbeeldingen om de 3 á 4 seconden worden weergegeven. en het tabmenu wil ik een ander uiterlijk hebben. om deze aanpassingen in de theme op te nemen heb ik waarschijnlijk wat technische kennis van wordpress hebben. Vandaar de vraag over de programmeertaal.

Of is er een andere mogelijkheid om de standaard head en het uiterlijk van het tabmenu aan te passen?

Graag hoor ik van jullie.

Groeten,
peter

Het is idd wat ik zoek en bedoel. Ik wil idd de onderdelen kunnen aanpassen. Zijn er nog meer soortgelijke sites met toelichtingen? :)

webplans.nl

je kan ook altijd naar *KNIP* gaan :) ze geven dan een website dat gebruikt maakt van een cms.
dan hoef je zelf niets te leren! wel zo makkelijk

Laatst bewerkt door een moderator:
@Nizaris,
welkom op Helpmij.nl.:)
Ik heb de link verwijderd, er mag niet zomaar reclame gemaakt worden. Gezien je deze elk van jou berichten plaatst, is het puur om reclame voor die site te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan