Origin wachtwoord kwijt en email veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prodejojo

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2015
Hallo,
Ik heb een 2 origin accounts, van eentje weet ik het wachtwoord niet meer. En het email adres is al veranderd. Dus wachtwoord vergeten werkt niet. Ik heb namelijk een spel op die account staan die ik heel graag wil spelen maar ik ben dus niet ingelogd :(
Ik heb alleen de productcode van dat spel nog (Spore).
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen :confused:
Greetz Guido

Het lijkt er op dat ze een spel spelen met jou.
Iedereen kan niet genoeg gewaarschuwd zijn: een spel is tegenwoordig gebonden aan één account en e-mail adres. Ik zou de winkelier aansprakelijk stellen. Ieder ander artikel dat zomaar stuk gaat neemt die ook terug en de software is dus beveiligd tegen het gebruik door anderen dus aan een kopie had niemand wat gehad. Je kan eerst contact opnemen met de klantenservice van het account of het spel maar die geven dan denk ik niet thuis.

Waarom heb je het oude e-mail account niet meer? Heeft iemand anders dat? Is het spel tweedehands dan zou je het e-mail adres niet kunnen veranderen. Dat is nou juist de beveiliging tegen gebruik door andere mensen.

Dit heb ik dus ook met de Sims gehad.
Winkelier kon hier niks mee en die verwees mij naar EA.

EA gebeld maar die nemen gewoon niet op.
Ik heb drie keer gebeld en na letterlijk ruim een uur aan de lijn gezeten te hebben, heb ik uit wanhoop maar opgehangen.
Na de derde keer bellen de moed maar opgegeven.

Voor mij dus geen EA spel meer.

Alfred, we hadden ziggo als provider dus kregen we een gratis email adres (@casema) maar nu hebben we KPN en dus is die email er niet meer...

Ja, ik heb dat gehad met het e-mail adres van een politieke partij. Daar werd ik uitgezet.

Ben benieuwd of iets of iemand je nog met dat spel account kan helpen.

Ik heb zelf origin ook ik kan je hoplijk helpen maar dat kan pas volgende week omdat ik dan weg ben ik probeer je zo snel mogelijk te helpen

Groet Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan