Originele dvd games kopieeren .

• Onderwerp starter Onderwerp starter brum
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brum

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2006
Hoi .
Zit met volgende probleem.
Wil originele dvd game kopieeren,met nero 8,heb dit al gedaan eigenlijk.
Bezit deze proggies.
Nero 8
dvd shrink 3.2
k-lite codeck pack.
cyberlink power dvd
De brander = super WriteMaster dvd multi recorder

Bezit de game need for speed most wanted,dit is een dvd-rom
om te kopieeren gebruik een platinum dvd-r schijf 4.7,en heb daarbij voor snel kopieeren gekozen.
Dit was op zich goed gegaan,ook het installeren van de game was oke.
Bij het spelen aangekomen herkent ie de cd niet,lijkt erop de video ts of zo niet herkent wordt of beveiligd is.
Ook met dvd shrink kan ik hem niet lezen krijg ik ook foutmelding van video ts.
Wat doe ik fout,heb al de meeste lesjes bekeken en uitgepluist.
maar kom er nog niet geheel uit.
Moet ik nog een 3 de proggie gebruiken om games dvd te kopieeren of zit de fout hier in dvd die ik gekocht heb?
Op zich voor films heb ik het juiste gereedschap nu wel denk ik.
gaat me om ik de dvd films en games gekocht heb die kan kopiieren om dvd rom wat langer te laten meegaan,immers schijfjes best snel vol met krassen zi.:D

Laatst bewerkt:
Games zul je met een programma zoals IMGburn moeten branden. Echter dan zullen ze nog niet als originele cd/dvd herkend worden. Je hebt dan een NO-CD/DVD crack nodig.

hoi chrash dankje voor de snelle reactie..
Dus via Nero 8 is dit niet mogelijk?
is Img burner een gratis freeware tool?
En dat andere wat ik nodig heb dan ook?
hadt ik niet verwacht,dacht als je een cd gekocht hadt je het zo kon kopieeren :DDus eigenlijk heeft in dit verhaaltje nero 8 de beveiling op de video ts gegooid?:eek:

even een aanpassing.
Heb dit bekeken NO-CD/DVD,maar waarom moet ik op crack sites gaan terwijl ik een originele dvd heb met legale code,oke kost nu maar 7 euro dit spel.
Dit is alleeen toch als je games download enzo?
Gaat mij puur om legaal dvd en cds te branden

Laatst bewerkt:
IMGburn is inderdaad freeware. Nee Nero gooit geen beveiliging erop, Nero kan de beveiliging niet goed overnemen die op de game zit. Een NO-CD/DVD crack is ook freeware, maar hier zul je zelf naar moeten zoeken. Deze mogen niet via Helpmij gegeven worden.

IMGburn is inderdaad freeware. Nee Nero gooit geen beveiliging erop, Nero kan de beveiliging niet goed overnemen die op de game zit. Een NO-CD/DVD crack is ook freeware, maar hier zul je zelf naar moeten zoeken. Deze mogen niet via Helpmij gegeven worden.

:thumb:snap ik.
ga deze tooltjes downloaden en het uitproberen.
kan ik deze zo naast de andere brandware software gebruiken,of gaat dit conflicts geven?

En ps misch stom vraagje eh dvd-rom is toch ook dvd-r?
Was dit all bekijken bij duken.nl,maar was niet echt duidelijk voor me.
en kan ik de gebrande dvd nu weggooien of kan ik die alsnog met een crack herstellen?

Laatst bewerkt:
Programma, kun je gewoon naast je andere software installeren. DVD-rom kan zowel dvd+r als een dvd-r zijn.

Sorry voor de dubbele post,maar heb dit allemaal eens bekeken,vindt het allemaal hoop gedoe om een originele dvd te kopieren.
Heb nu ook een NO-CD/DVD patch gevonden,maar tot in hoever gaat dit omtrend virussen enzo?
is het misch voor mij makkelijker om een andere manier te probren?
Daarbij doel ik om me spel te spelen zonder de dvd speler te hoeven gebruiken,:o
Of is dit ook ontzettend moeilijk?of mogen jullie daar niet mee helpen?
ook al gaat om legale software?:o

Laatst bewerkt:
inderdaad, me imgburn moet het makkelijk kunnen.

download imgburn en installeer.
doe de orginele cd in de dvd branden.
klik op ''Create image file from disc''
nadat hij klaar is doe je er een lege dvd in, klik nu op write image file to disk en brand hem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan