Originele Pictogrammen in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

eppounited

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Hallo iedereen,

Sinds een tijdje zit ik met het volgende probleem:
Ik heb een pictogram-pakket gedownload en geinstalleerd, maar dit pakket heeft ook het "Standaard " pakket vervangen. Nu wil ik mijn originele Vista pictogrammen terug, maar deze kan ik dus niet meer op mijn PC vinden. Het gaat hier met name om de pictogrammen van bestandstypen.

Kan iemand mij helpen? Of waar zou ik deze pictogrammen op mijn PC moeten vinden? Ik neem aan bij C:\Windows\Icons\Standard

Mvg,

Olivier

Hallo iedereen,

Sinds een tijdje zit ik met het volgende probleem:
Ik heb een pictogram-pakket gedownload en geinstalleerd, maar dit pakket heeft ook het "Standaard " pakket vervangen. Nu wil ik mijn originele Vista pictogrammen terug, maar deze kan ik dus niet meer op mijn PC vinden. Het gaat hier met name om de pictogrammen van bestandstypen.

Kan iemand mij helpen? Of waar zou ik deze pictogrammen op mijn PC moeten vinden? Ik neem aan bij C:\Windows\Icons\Standard

Mvg,

Olivier

http://www.vistaicons.com/files/i124/VISTA_Style_Icons.zip

zijn mooie pictogramme ? maar de originele vind ik niet

Hoi !

Al geprobeerd: rechtsklikken bureaublad - aan persoonlijke voorkeuren aanpassen - bureaubladpictogrammen wijzigen - standaardwaarden herstellen ?

Lukt dit niet zijn de pictogrammen waarschijnlijk overschreven, zoals vaker met dit soort progjes.

Systeemherstel geen optie ?

Greetz,

Harry.

Helaas, de standaardpictogrammen zijn overschreven. Dit geldt echter alléén voor de pictogrammen van de bestandstypen zoals .txt .wmv .mp3 .avi etc etc etc

Toch bedankt voor jullie reacties!

heel misschien zou tune up utilities je nog kunnen helpen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan