Mijn computer (een HP e-pc) heb ik nu 2 jaar. Ik heb hem tweedehands gekocht bij een bedrijfje dat bij grote kantoren computersplaatst en de oude goedkoop verkoopt. Toen ik hem kocht is er windows XP opgezet. na een tijdje liep dat toch niet allemaal lekker. Ik heb toen van mijn vader de cd roms (XP-Pro NL 1-pack, origineel) geleend en dit op de computer geinstalleerd.
Sinds gisteren krijg ik een melding van Microsoft dat ik mogelijk het slachtoffer ben geworden van software vervalsing en krijg dat allerlei opties aangboden om legale software aan te schaffen. Punt is dat het XP pakket van mijjn vader origineel is. Mijn vraag is wat kan deze melding van mIcorsoft veroorzaken en wat kan ik eraan doen om dit ongedaan te maken?
ellis
Sinds gisteren krijg ik een melding van Microsoft dat ik mogelijk het slachtoffer ben geworden van software vervalsing en krijg dat allerlei opties aangboden om legale software aan te schaffen. Punt is dat het XP pakket van mijjn vader origineel is. Mijn vraag is wat kan deze melding van mIcorsoft veroorzaken en wat kan ik eraan doen om dit ongedaan te maken?

ellis