os installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sten007

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
Berichten
113
hallo, ik zit met een vraag ik heb windows xp nu geinstallerd illegaal maar ik heb nu een nieuwe product key die wel legaal is kan ik dan de product key ergens invoeren zodat de computer legaal word of moet ik hem helemaal opnieuw installeren?
 
Dan zou ik deze site maar bezoeken: http://www.microsoft.com/Genuine/
Als je hier controleert of je Windows versie legaal is (nee dus) dan krijg je waarschijnlijk vanzelf de mogelijkheid om een andere code in te voeren (of tenminste enige aanwijzingen lijkt me)..

Kan het zelf niet checken, want ik werk met legale software :thumb:
 
je moet hem opnieuw installeren
 
met de cd van je LEGALE key, kan je gewoon van je buurman lenen zolang hij maar de goeie versie is bijv. home
 
maar ik heb de os software nieuw gekocht en dus ook cd
en k zal die site eens proberen
 
volgens mij was er een progamma waarbij je niet op nieuw hoeft te installeren en die automatisch je key wijzigt ik zal even voor je zoeken
 
het is al opgelost ik heb alle bestanden die ik nog nodig had op externe hdd gezet en toen opnieuw geinstalleerd en de bestanden die ik daarna nog nodig had weer teruggezet.
 
Voor de mensen die niet willen herinstalleren maar wel hun key willen veranderen... dat kan.
MS heeft er zelfs een heel artikel over in de knowlegdebase staan.

Productcode van XP wijzigen
(Er staat inderdaad "volumelicensie", maar het werkt op elke XP, zowel Home als Pro, SP1/SP2/SP3).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan