OS kan niet meer geladen worde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Virusbeatbox

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Beste,

Ik had deze avond een klein progje geinstalleerd en na het heropstarten van m'n pc met windows vista, start hij enkel op in systeemherstel. Zelfs in veilige modus wil hij niet gaan, ook de optie van "laatst werkende instelling opstarten" werkt niet, wat valt er mij nog te doen? Bedant!

systeem herstel uitvoeren vanuit de herstel console?

mvg Leo

Virtualbox was het progje. Het zit zo, ik had eerst nog een 250gig op mn HD. Nadat ik virtualbox had geinstalleerd, had ik een vaste hd van 100gig opgesteld. Aangezien ik niet kon booten via USB, besloot ik virtualbox te verwijderen MAAR, na het verwijderen was de grootte van de HD niet hersteld naar voor de installatie. Ik dacht dus om even te heropstarten, maar vanaf dan begon het probleem :s

Laatst bewerkt:
Heb het even anders aangepakt.

Heb de Ubuntu Live Cd gedownload en gebruikt voor mijn documenten te back-uppen naar mijn externe HD.
Daarna windows vista install cd ingestoken en een clean install gedaan.

Ben momenteel nog bezig aan het installeren van vista maar zodra ik zeker weet dat alles op-en-top werkt, vermeld ik het hier in deze post voor mensen die eventueel ooit hetzelfde probleem tegenkomen.

Bedankt aan iedereen voor de tips!

Heb het even anders aangepakt.

Heb de Ubuntu Live Cd gedownload en gebruikt voor mijn documenten te back-uppen naar mijn externe HD.
Daarna windows vista install cd ingestoken en een clean install gedaan.

Ben momenteel nog bezig aan het installeren van vista maar zodra ik zeker weet dat alles op-en-top werkt, vermeld ik het hier in deze post voor mensen die eventueel ooit hetzelfde probleem tegenkomen.

Bedankt aan iedereen voor de tips!
Dat posten of het allemaal weer werkt en zodoende als tip dienende voor anderen zal niet nodig zijn. Een clean install is altijd werkend..................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan