Hallo mensen,
Ik wil Oscommerce webwinkel instaleren . Alles gaat goed tot de stap dat ik hem wil instaleren. Eerst kreeg ik dan een foutmelding:
Ik heb toen mijn host gebeld , Die vertelden mij dat ik dus een Php.ini bestand moest maken en even op google moest kijken. en uploaden naar die map van de Admin van Osscomerce. Ik maakten dus een Php.ini bestand aan. Maar er gebeurden vrij weinig.
Toen heb ik nog dit forum gelezen en er stond dat je dan dit moest doen: een htaccess in de map waar je osCommerce hebt gekopieerd:
php_flag register_globals on maken.
Dat heb ik dus gedaan en wilden hem weer installeren maar dan kreeg ik weer een andere foutmelding:
Ik weet dus niet wat er steeds mis gaat kan iemand me helpen?
Groetjes Jase
Ik wil Oscommerce webwinkel instaleren . Alles gaat goed tot de stap dat ik hem wil instaleren. Eerst kreeg ik dan een foutmelding:
FATAL ERROR: register_globals is disabled in php.ini, please enable it!
Ik heb toen mijn host gebeld , Die vertelden mij dat ik dus een Php.ini bestand moest maken en even op google moest kijken. en uploaden naar die map van de Admin van Osscomerce. Ik maakten dus een Php.ini bestand aan. Maar er gebeurden vrij weinig.
Toen heb ik nog dit forum gelezen en er stond dat je dan dit moest doen: een htaccess in de map waar je osCommerce hebt gekopieerd:
php_flag register_globals on maken.
Dat heb ik dus gedaan en wilden hem weer installeren maar dan kreeg ik weer een andere foutmelding:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.Please contact the server administrator, service@webmailer.de and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Ik weet dus niet wat er steeds mis gaat kan iemand me helpen?
Groetjes Jase