osd main controlls locked

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piankootje

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Hoi,

Ik heb een philips 190CW lcd scherm (nu precies 2 jaar oud) en deze geeft sinds gisteren om de paar seconden een heel vervelend schermpje aan waar op staat osd main controlls locked. Het wordt iedere keer afgewisseld met het schermpje monitor setup, maar daar kan ik verder niets mee. Heb gegoogeld wat het kon zijn en je moest dan 10 seconden op de menuknop drukken en dan zou het weg moeten zijn. Niet dus. Blijf ik de menuknop lang vast houden dan geeft ie unlocked aan.

Druk ik snel weer op de menu knop voor de monitor setup. Maar voor ik de osd settings aan kan klikken begint het spel weer van voor af aan. Weer locked en komen de vervelende schermpjes steeds weer terug. Gek wordt ik er van.

Als ik mijn scherm even uitzet, krijg ik het ook niet meer aan en moet dan de pc afsluiten. Even uit laten staan en dan gaat het scherm wel weer aan, met weer steeds het verschijnen van die vervelende schermpjes

Wie kan mij zeggen wat het nu precies is, iets kapot van het scherm of ligt het aan mijn videokaart?

Mijn videokaart is NVIDIA Geforce 8400 GS.

Groetjes Piankootje:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan