hallo,
Ik heb een paar maanden geleden office 07 enterprise op mijn laptop geinstalleerd, en alles werkte prima.
maar hij werd me een beetje te traag dus heb ik hem geformateerd en de windows opnieuw geinstalleerd..
maar wanneer ik nu office wil installeren, krijg ik, zodra de setup probeert te laden: a required g:\enterprise.ww\osetup.dll cannot be loaded. this may indicate that the file is missing or damaged.
ik heb al veel zitten zoeken op google, heb het osetup.dll al gedownload en vervangen door een image te maken van de cd en daar het bestant in te plaatsen, ik heb al veel gesukkeld met allerhande dll bestantjes maar niets blijkt te helpen. ik heb de cd ook eens ingelegt op mijn vaste pc (met windows vista, mocht het uitmaken), en daar werkt hij perfect! :shocked: het moet dus iets aan deze pc zijn dat niet goed werkt.. ik heb windows update volledig uitgevoerd, ik heb windows xp home sp2 en een 2 ghz processor. weet iemand wat ik kan doen om het probleem op te lossen? hartelijk dank!! 
Ik heb een paar maanden geleden office 07 enterprise op mijn laptop geinstalleerd, en alles werkte prima.