OSticket multiple email of Carbon Copy

Status
Niet open voor verdere reacties.

creative

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2006
Hallo,

Ik ben nu een tijdje aan het zoeken voor een code om meerdere e-mails. Heeft iemand toevallig een codetje er voor?

Groetjes, Ramon Smit

Ik zal het even netjes vertellen :p

E-mail addys voor inloggen. Ik heb nu dat je bij een ticket 2 emails kan toevoegen door een " , " te gebruiken. en bij het inloggen moet je ook de 2 email addys in typen. maar ik wil dit maken tot 1.

voorbeeld:

Email: ramon@diamond-ict.nl, ramon@daltcore.com

Hierboven is het huidige

en ik wil het gewoon als 1 email hebben

Email: ramon@diamond-ict.nl

Groetjes, Ramon.

Adres achter de ","weghalen in je script?

Heb je evt wat code voor me zodat ik kan kijken?

't is gewoon de originele code, alleen de beveiliging er uitgehaald om meerdere e-mails toe te voegen

(originele source van osticket.. laatste uitgave)

't is gewoon de originele code, alleen de beveiliging er uitgehaald om meerdere e-mails toe te voegen

Daarom zie ik die van jou ok graag, bovendien geen zin om hele pakket te downloaden en ontleden.

PHP:
function is_email($email) {
 //return (preg_match('/^([*+!.&#$|\'\\%\/0-9a-z^_`{}=?~:-]+)@(([0-9a-z-]+\.)+[0-9a-z]{2,})$/i',trim(stripslashes($email))));
return true;
    }

dat is het enige dat ik tot nu toe verandert heb.

en die kun je vinden in [ROOT_PAHT\include\class.validator.php]

Laatst bewerkt:
Als ik vanavond tijd heb zal ik even kijken, intussen probeer zelf even te vinden waar de email invoer gezet is, en hier te posten.

Anders moet ik het hele systeem door gaan spitten

ik ben er al / nogsteeds mee bezig. :thumb:

Groeten, Ramon

heb het nog niet gevonden. heb al wel zo gemaakt dat er een 2e rij in de DB word gezet met carbon_c. nu nog kijken hoe ik heb kan laten inloggen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan