OSX Kalyway 10.5.2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mcdn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mcdn

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Ik heb nu Kalyway 10.5.2 eindelijk draaiende gekregen op mijn pc via VMware 7.0.0.203739 Workstation.
Mijn pc gegevens :

Intel Q9550 (stock speed) proc
Intel DG31PR Mobo
4Gb
Nvidia GeForce 250
Optiarc DVD RW
Realtek RTL8168B/8111B gigabit ethernet NIC

Installatie-gegevens Kalyway 10.5.2 op VMware:

Memory : 1536 MB
Processors : 4
Hard Disk : 30 GB
CD/DCD : E:\VMware\blablabla.iso
Network Adapter : NAT

Maar als ik nu de virtuele machine aanzet en Kalyway OSX start op werkt alles behalve internet.
Nu heb ik niet veel verstand van netwerken etc.
Heb het nog even geprobeerd via Virtual Network Editor. Maar toen crashte mijn pc dus denk dat ik dat niet helemaal onder de knie heb.

Verder heb ik al de instelling van Network Adapter bij instellingen in VMware verandert naar Bridged en Host-only maar bij beide kreeg ik geen netwerk in mijn virtuele machine.

Hopelijk is het genoeg info :D

is er wel een driver voor?

Zelf daar ik OS X86 10.5.8 en daarvoor kon ik geen drivers krijgen via Virtual pc/ VMware maar toen heb ik hem gewoon geinstalleerd op me hd. (naast windows xp) en toen kon ik wel drivers vinden voor geluid, videokaart en netwerkkaart. WiFi helaas niet)

Die heb ik inmiddels gevonden.
http://www.kexts.com/view/133-realtek_r1000_(realtek_8168-8111)_64_bit!.html

Alhoewel het wel een 64 bit is.. Ga nog even verder zoeken naar de 32 bit.

Maar ik ben nu nog aan het zoeken hoe ik deze kext in mijn Virtuele machine kan zien en installeren :o

En ik wil deze keer eerst alles hebben werken voordat ik het op mijn harde schijf zet. Vorige keer moest ik ook al verschillende capriolen uithalen om mijn pc weer op te laten starten. Deze keer dus niet :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan