Oud (maar van goud en bruikbaar?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederick1995

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2013
Beste mensen van Help mij,

Eerst wil ik nog heel even bedanken voor het helpen van mijn computer uit te zoeken(vorig jaar, ergens in april)
Nu heb ik een vraag/probleem waarbij ik jullie hulp nodig heb

Onlangs is er bij ons de zolder opgeruimd en daar kwam ik achter een hele mooie 5.1 set.
Mijn familie wou het weggooien, maar ik zei dat ik het wou hebben, dus dat is tijdelijk gered :)

Het gaat om een Sony STR-K502P, er zat geen ibnstructieboekje bij, maar met googelen kwam ik erachter en ik vond het instructieboekje niet duidelijk genoeg.

Mijn vragen zijn als volgt:
- Kan ik het gebruiken bij mijn computer?(moederbord is een Asrock Z77 Pro)
- En als dat niet kan, kan ik het dan gebruiken met mijn tv?(het gaat om een LG 32Lh5020)
- Stel dat ik voor mijn PC of voor mijn Tv wil gaan gebruiken, welke kabels moet ik dan gebruiken(natuurlijk zaten deze er niet bij...)

Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven over mijn vraagstelling en als jullie meer informatie willen weten, laat het dan weten.

Groetjes

Frederick

Als je tv beschikt over een vga/dvi (afhankelijk of je videokaart over hdmi beschikt, via hdmi) aansluiting kan je je pc daaraan koppelen.
Hcs kan je via de scart aansluiting op je tv gebruiken.
Wat geluid betreft van pc naar hcs, tenminste als deze beschikt over audio in. een 3.5jack---->tulp(rca) kabeltje is voldoende.

Beste Jackhall,

Bedankt voor je vlugge reactie!
Maar ik denk dat ik het niet goed heb geformuleerd: ik wil de sony aansluiten op of mijn tv of mijn computer, en ik ga zeker later mijn tv scherm als extra beeld gebruiken, maar op dit moment niet!

Groetjes

Frederick

Via de computer kan, dan moet je een aantal van die 3,5mm jack naar tulp(rca) kabeltjes kopen voor per 2 kanalen een zo'n kabeltje. bijvoorbeeld(front, rear, sub/mid) in deze handleiding staat goed beschreven hoe die aansluitingen werken, de pc kan op multi channel in worden aangesloten, en je kan voor je tv een van de anderen gebruiken, maar dan heb je stereo geluid. https://docs.sony.com/release/STRK502P.PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan