Oud moederbord samen met een nieuwe grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is dat de pcb van de HDD...zou die er maar niet afhalen..
Ik ben bang dat je met een langere kaart tegen de HDD-bays aan komt...het lijkt mij dat er te weinig ruimte is maar meten = weten..

Pcb van de HDD is de printplaat met besturings-hardware van de HDD ( dus voor de aansturing van de motor, leeskoppen etc )...
Zonder die printplaat werkt je HDD niet dus afblijven met je vingers !

Hoi,

Dan heeft hij een vet probleem want dan is alleen een nieuwe kast geen optie zal hij ook nog een nieuwe hdd moeten kopen:(

Ja, dit is zo te zien een mini-of midi-tower want er zit een micro-ATX bordje in en het PCI-e slot waar de videokaart in zit ligt precies tegenover de HDD-bay.
Een makkelijke oplossing is er niet zo 1,2,3 denk ik hoewel in deze kasten de HDD-bay meestal met 1 of 2 schroeven verwijderd kan worden maar dan kun je de HDD niet meer makkelijk bevestigen..

Hoi,

Deze 5 cm korter misschien mazzel wederom duimstok anders even melden ruimte tussen achterkant en hdd bay

Hij kan zijn HDD toch ophangen in een 5.25 bay bovenin? Is vast wel een bracket voor te krijgen. Dan de HDD-bay eruit als dat kan en dan lijkt het mij te passen.
Maar voordat er besteld word eerst meten!!!

Hij kan zijn HDD toch ophangen in een 5.25 bay bovenin? Is vast wel een bracket voor te krijgen. Dan de HDD-bay eruit als dat kan en dan lijkt het mij te passen.
Maar voordat er besteld word eerst meten!!!

Dat dus ^^ ;-) De kaart die hij nu heeft is 12,6 CM lang en de gekozen GTX950 kaart is het dubele kwa lengte, zo rond de 25CM. De hardeschrijf is veel groter dan die 13 centimer. Als je hem iets naar oben of beneden krijgt verplaats moet de kaart passen.

Hartelijk dank iedereen ik zal er morgen verder naar kijken.
Maar nu lekker naar bed morgen werken.
Maar in principe kan die gtx950 erin?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ben er nog niet zeker van wat zegt de duimstok nu?

Mijn excuses voor de hele late reactie maar ik was een paar dagen in het ziekenhuis.
Ik zal morgen even de metingen door sturen en een goede foto van dat ene blauwe plaatje.

Goedemorgen,

Geen probleem we zien de centimeters wel tegemoet:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan