oud programma instaleren

• Onderwerp starter Onderwerp starter rube
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rube

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
ik wil graag print house van corel installeren maar dit is een oud programmadeze draaide wel onder xp maar onder vista krijg ik de melding "eerst win 32 s instaleren" maar dan installeert deze freecell.
compatiblie program werkt ook niet.
ik heb windows vista 32 bit.

probeer de install eens met "rechtermuisknop" en dan kiezen voor uitvoeren als administrator ofwel weer "rechterklik" en dan stel je de compatibiliteitsmodus in voor xp

Heb je het al op de volgende manier geprobeerd?:
Rechtsklikken op het .exe-bestandje > Eigenschappen> Comaptibiliteit

Kiies daar de gewenste optie.

allemaal geprobeerd maar vraagt steeds om win 32s die moet ik dan geinstaleerd hebben op mijn computer.
dus lukt nog steeds niet . jammer zal het wel moeten accepteren dat de vooruitgang geen medelijden kent.:confused:

kan je eens een screenshot nemen van die melding en hier posten?

kan geen screen shot nemen maar er staat
"win32s moet op uw systeem zijn geinstaleerd voordat u corel print house kunt installeren.

het instalatieprogramma word uitgevoerd zodra Win32s is geinstaleerd en u het systeem opnieuw hebt opgestart.

ja= Set up; nee= annuleren.'

Dan doe ik "ja" en krijg ik dit te lezen

This system is allready capable of running Win32 applications.
Win32s is not required and has not been installed.

Freecell is a Win32 game that you may use to verify that you systems runs win32 applications.

press continue to proceed with freecell installation.

Nou dat heb ik geinstalleerd en dat werkt wel maar mijn printhouse kan ik nog steeds niet installeren. p.s. deze werkt wel op een xp computer maar niet in vista.

wel, dan zou ik toch eens proberen die win32s te downloaden en te installeren, namelijk hier

heb je trouwens sp1 al geinstalleerd?

sp1 kwam gratis met mijn vista mee en ik heb de upgrade geinstalleerd maar helaas krijg ik dezelfde tekst als hierboven.win32 is al geinstalleerd.:confused:

sorry dan maar ik heb geen idee meer hoe dit op te lossen :S

ik hoop dat iemand anders je kan verder helpen

in ieder geval bedankt voor je interesse Jelle ,ik hoop dat een ander mij misschien kan helpen.
en anders zal door windows vista:evil: dit wel het einde zijn van dit toch wel mooi en handig programmaatje.
HELP IEMAND HELP :(

maar heb je dan al eens op de site van Corel gaan kijken voor eventueel een nieuwere versie ofwel voor drivers van vista voor dat programma?

ja ik heb daar al gekeken maar ik zie dit programma nergens meer staan,zal wel al te oud zijn denk ik. de minimale eisen waren voor een pc 486 :rolleyes: das al oud he':D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan