Beste mensen van Helpmij.nl,
Ik ben 14 jaar, en ik heb een computer van mijn ouders gekregen voor school, in de tijd dat ik nog niet echt fanatiek games speelde.
Nu speel ik dus wel veel games, maar mijn computer kan steeds minder aan.
Ik draai best wel veel programma's tegelijkertijd, en ook nog wat servers voor games, en dat neemt allemaal RAM in, dus zat ik eraan te denken om een i7 processor te kopen, inclusief nieuw moederbord, en 8GB RAM.
Kan ik dit gewoon in mijn huidige PC aanpassen?
Dit zijn mijn specs:
Ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven, en of jullie mij nu kunnen vertellen wat ik moet aanpassen voor die i7 processor met 8GB RAM.
Alvast bedankt,
Robin264
Ik ben 14 jaar, en ik heb een computer van mijn ouders gekregen voor school, in de tijd dat ik nog niet echt fanatiek games speelde.
Nu speel ik dus wel veel games, maar mijn computer kan steeds minder aan.
Ik draai best wel veel programma's tegelijkertijd, en ook nog wat servers voor games, en dat neemt allemaal RAM in, dus zat ik eraan te denken om een i7 processor te kopen, inclusief nieuw moederbord, en 8GB RAM.
Kan ik dit gewoon in mijn huidige PC aanpassen?
Dit zijn mijn specs:
- Voeding: Z400-08FC
- Moederbord: ASUS P5N-MX
- Processor: Intel® Core™2 Duo Processor E4600
- Geheugen: Op het moment 2 GB, eerst had ik 3GB, maar een daarvan is kapot, ik weet niet welk merk het is/was.
Ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven, en of jullie mij nu kunnen vertellen wat ik moet aanpassen voor die i7 processor met 8GB RAM.
Alvast bedankt,
Robin264