Oude Apple ID zit dwars

Status
Niet open voor verdere reacties.

pluizebol

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2002
Beste Ipad-goeroes,

Ik heb een Ipad II wifi. Op zeker moment heb ik een ander mailadres gekregen en heb ik mijn Apple ID daaraan aangepast. Op een of andere manier is het oudse mailadres ook in mijn Ipad blijven zitten en als ik nu (na upgrade naar IOs7) bijvoorbeeld mijn ICloud wil instellen vraagt de Ipad om het wachtwoord, terwijl hij het oude mailadres toont zonder dat ik dat kan aanpassen. De Ipad, maar ook Itunes, is niet zo toegankelijk dat ik het oude mailadres eenvoudig uit het suysteem kan verwijderen. Bij de instellingen staat mijn Apple ID correct (anders had ik die upgrade ook niet kunnen doen), maar bij Icloud en op andere punten vraagt hij om een wachtwoord bij het oude mailadres.

Hulp!

Groet
Pluizebol

Kun je iCloud niet wijzigen onder Instellingen > iCloud > Account

Nee, daar kan ik het wachtwoord wijzigen, maar het emailadres niet. Daar verschijnt het foute mailadres. Ik denk dat er iets fout gegaan is met het synchroniseren. Maar dit lost zich niet zomaar op.

Wellicht moet je daarvoor eerst het account verwijderen van je iPad, om vervolgens opnieuw toe te voegen.

Het probleem is dat mij Apple ID goed staat in de Store. Op de een of andere manier zit de oude ook nog verstopt in de Ipad, en komt deze naar voren als ik bijv Icloud wil configureren. Het oude mailadres werkt niet meer, dus bevestigingsmails daarnaar komen niet aan. Beetje een patstelling. Via de pc naar ICloud werkt gewoon met mijn nieuwe Apple ID. Ik zou een achterdeur willen vinden om dat oude ding eruit te smijten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan