Oude Besturingssysteem verwijderen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

bevertje11

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Hallo allemaal,

Mijn probleem is:

Ik heb een weekje geleden Windows 7 geinstalleerd maar toen had ik een niet-legitieme versie van een vriend.. daarvoor had ik windows vista erop staan en had er allemaal problemen mee dus...

maar nu heb ik dus een goede windows 7 maar nog twee mappen (waar die windows vista en de verkeerde windows 7 op staan) op mijn C-schijf staan..

Ik heb ze proberen te verwijderen met Eraser maar ik krijg ze niet weg.. En het grootste probleem is eigelijk dat die twee systemen ongeveer 50 gb in beslag nemen en ik wil ze gewoon weg..

Gr. B

Ik heb het geprobeerd.

1 map heb ik verwijderd gekregen maar die andere lukt gewoon niet..

Hij geeft de foutmelding :" u dient door SYSTEEM gemachtigd te worden om wijzigingen aan deze map te kunnen aanbrengen:("

Ik heb (denk ik) alles geprobeerd bij ''Eigenschappen" en dan ''beveiliging'' enzo maar niks helpt.. ik krijg iedere keer die foutmelding..

Gr. B

Toch nog 50% succes, niet slecht (al zeg ik het zelf) :D

Ik laat het aan anderen op het forum over om je te ondersteunen bij het verwijderen van die laatste map.

Tijs.

Haha dat is waar:P

Mja zit nogsteeds met die laatste map en die is 18 gb dus....

Gr. B

Oke mensen...

Ik heb zelf nog ff gezocht op internet onder andere namen enzo en ik heb het uiteindelijk gevonden (hoe je het moet verwijderen op windows 7)

Je gaat naar ''Schijfopruiming.
Dan gaat ie zoeken naar wat allemaal verwijdert kan worden.
Dan klik je op Systeembestanden Opschonen.

En dan kan je het vakje ''vorige windows installaties'' aanvinken.

En dan op OK drukken en dan verwijdert ie um als het goed is;)

Gr. B

Kijk...en daar leren we allemaal weer van:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan