"Oude" G-mail berichten importeren in Outlook (2013)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ropie58

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
112
Beste mensen,

Onlangs is mijn pc plotseling gecrashed en moest ik hem weer opnieuw opbouwen (Win7, x64). Op mijn pc liet ik Outlook (2013) en Gmail altijd met elkaar communiceren en synchroniseren. Mijn reeds verzonden en ontvangen berichten staan dus nog wel op Gmail, maar in Outlook ben ik dus alles kwijt. Is er een manier, dat jullie weten, om mijn oude berichten vanuit Gmail weer binnen Outlook geïmporteerd te krijgen, of is dit een gevalletje "helaas, pindakaas" ? :confused:

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

B.v.d.

Groeten,

Robert:(
 
Laatst bewerkt:
Nou dat is wat na die nieuwe installatie van je. Probeer het hier eens uit te vogelen, is dit wat je zoekt of je kan helpen.

Gmail gebruikt labels, daar is iets mee, afin lees verder..... enz enz. Succes weer. ;)

Helaas Pindakaas is het niet denk ik.

http://windows.microsoft.com/nl-nl/outlook/gmail
 
Het was weer even manmoedig :cool: vogelen met de IMAP-instellingen binnen Gmail en Outlook. Ik had het een aantal maanden geleden al een keer geprobeerd, maar toen kreeg ik het niet voor elkaar en ben ik maar gewoon doorgegaan met de standaard POP3-instellingen. :confused: Ditmaal dus weer een poging gewaagd en nú kreeg ik het dus wel voor elkaar. :thumb: Wat blijkt: de firewall was de boosdoener :rolleyes: en deze hield de communicatie tegen. De oplossing zit in de bijlage.:d

In ieder geval dank voor het wederom meedenken.

Groeten, ;)

Robert.
 

Bijlagen

  • IMAP-instellingen Gmail (5).jpg
    IMAP-instellingen Gmail (5).jpg
    79,6 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Kijk, dat zijn goede berichten van jou. Netjes opgelost. Top. :thumb: Hier hebben anderen ook wat aan met hetzelfde probleem. Groet Manamana en weer graag gedaan;) :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan