oude harde schijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

walterwill

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
ik heb drie harde schijven uit evenveel oude laptops, jammer genoeg passen ze niet in mijn huidige laptop en dus wil ik ervan af. Nu staan die nog vol met privé zaken (de laptops waren kapot voor ik die er uit gehaald had) en ik zou die dus willen wissen. Er schijnt een methode te bestaan waarbij magneten of iets dergelijks gebruikt wordt, als dat zo is, ben ik er dan 100% zeker van dat de gegevens dan verdwenen zijn voor ik mij op milieubewuste wijze van de schijven ontdoe. Bedankt.

als je ze toch wel wilt gooien pak dan een hamer ,geef een paar meppen op,
ze zijn nu gegarandeerd onbruikbaar....

ik heb drie harde schijven uit evenveel oude laptops, jammer genoeg passen ze niet in mijn huidige laptop en dus wil ik ervan af

is dit een aanbod om ze te verkopen want dan heb ik interesse dan moet je ze als je ze al wilt verkopen wel even formatteren

mail me even als je ze wilt verkopen
of zet het anders even hier onder

bedankt voor de reacties. Ik kan ze wellicht in elkaar meppen maar ik heb teveel naar CSI gekeken en weet niet of het daarmee opgelost is. Dat verloopstukje lijkt me interessant, ik heb ze gemaild of het werkt met de schijven. Verkopen doe ik niet, want ik kan ze momenteel niet aansluiten om ze te wissen. Ze zijn bovendien nogal oud: 4 GB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan