Hallo mensen,
dit is mijn allereerste post hier dus ik weet ook niet of ik wel/niet goed zit, graag niet al te boos reageren als ik fout zit
Ik heb vorig jaar een nieuwe laptop voor mijn studie gekocht en heb mijn oude laptop aan mijn zusje gegeven. Alleen is deze laptop nu al heel wat oud en had ik laatst het idee om er het maximale uit te halen.
Het gaat om een Packard Bell Easynote Skype Edition.
hierbij de dxdiag file:
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.100216-1441)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: Packard Bell
System Model: EASYNOTE PB62R00086
BIOS: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.1
Processor: Genuine Intel(R) CPU T2050 @ 1.60GHz (2 CPUs)
Memory: 1014MB RAM
Page File: 375MB used, 2064MB available
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Card name: Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family
Manufacturer: Intel Corporation
Chip type: Intel(R) GMA 950
DAC type: Internal
Ik wil graag van die 1Gb ram 2Gb maken, dit is volgens mij ook het maximum.
En ik wil er een andere processor indoen, waarschijnlijk wordt het een T5500 of een T5600 ik heb één van deze twee goedkoop kunnen vinden op het internet (ik weet niet meer welke) maar graag zou ik T7600 erin willen doen omdat dit volgens mij de beste processor is die er in kan (na onderzoek op de intel-site) alleen heb ik geen T7600 kunnen vinden.
zouden jullie mij kunnen vertellen of het de "upgrade" waard is ofniet?
de laptop wordt gebruikt voor internet en af en toe huiswerk etc.
mvg,
Shifterr
dit is mijn allereerste post hier dus ik weet ook niet of ik wel/niet goed zit, graag niet al te boos reageren als ik fout zit

Ik heb vorig jaar een nieuwe laptop voor mijn studie gekocht en heb mijn oude laptop aan mijn zusje gegeven. Alleen is deze laptop nu al heel wat oud en had ik laatst het idee om er het maximale uit te halen.
Het gaat om een Packard Bell Easynote Skype Edition.
hierbij de dxdiag file:
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.100216-1441)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: Packard Bell
System Model: EASYNOTE PB62R00086
BIOS: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.1
Processor: Genuine Intel(R) CPU T2050 @ 1.60GHz (2 CPUs)
Memory: 1014MB RAM
Page File: 375MB used, 2064MB available
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Card name: Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family
Manufacturer: Intel Corporation
Chip type: Intel(R) GMA 950
DAC type: Internal
Ik wil graag van die 1Gb ram 2Gb maken, dit is volgens mij ook het maximum.
En ik wil er een andere processor indoen, waarschijnlijk wordt het een T5500 of een T5600 ik heb één van deze twee goedkoop kunnen vinden op het internet (ik weet niet meer welke) maar graag zou ik T7600 erin willen doen omdat dit volgens mij de beste processor is die er in kan (na onderzoek op de intel-site) alleen heb ik geen T7600 kunnen vinden.
zouden jullie mij kunnen vertellen of het de "upgrade" waard is ofniet?
de laptop wordt gebruikt voor internet en af en toe huiswerk etc.
mvg,
Shifterr