oude licentie met nieuwe windows xp cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
342
ik wil van een pc met legale windows, van oorsprong sp1 , de harddisk vervangen. Nu heb ik de beschikking over een cdrom met Windows xp sp2, dat het installeren een stuk gemakkelijker zal maken omdat ik dan niet sp2 meer los hoeft te installeren. Kan dat met dezelfde licentie en licentiecode? De licentiecode is uitgegeven voor sp1.
 
Hoi,

Waarschijnlijk bedoel je dat je een ándere versie van WinXP wilt gebruiken voor installatie, terwijl je daarbij de licentiecode van de 'oude' gaat invoeren?

Nee ... dat kan niet
 
Hoi,

Waarschijnlijk bedoel je dat je een ándere versie van WinXP wilt gebruiken voor installatie, terwijl je daarbij de licentiecode van de 'oude' gaat invoeren?

Nee ... dat kan niet

tuurlijk wel ... zolang je dezelfde type van cd gebruikt- als je een OEM licentie hebt moet je een OEM cd gebruiken .. of dat nu een SP1 of SP2 is maakt niet uit ...
 
tuurlijk wel ... zolang je dezelfde type van cd gebruikt- als je een OEM licentie hebt moet je een OEM cd gebruiken .. of dat nu een SP1 of SP2 is maakt niet uit ...

Dank je, het is gelukt, een oem licentie met een andere oem cd geactiveerd, zonder problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan