Oude lijst msn

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal,

Is het mogelijk als iemand z'n e-mail adres laat verlopen en iemand anders neemt dat adres dan dat ik dan automatisch weer in die lijst kom. Ik heb namelijk opeens iemand uit Canada in m'n lijst waar ik niks ******

Lijkt me heel sterk.. zouden die programmeurs van MSN (die al zo weinig hoeven te doen) ook nog dat soort fouten maken... maarja who knows.. het komt mij in ieder geval niet bekend voor.

Is het misschien met een bepaald optie mogelijk of word ik gefopt??

Hoi,

Zou best mogelijk zijn dat een aantal email providers zoiets hebben van email een tijd niet gebruikt, mailbox verwijderen en naam vrijgeven weer.. En dan is de kans ook nog heel klein dat iemand anders precies dezelfde email adress aanmaakt weer.

Denk dat je gefopt wordt zo gevoel krijg ik erbij..

Groetjes, Dj viper

Ik dacht ook aan een fop maar ik had wat gegevens kunnen achterhalen zoals een domeinnaam, IP.

Ik kom dan helaas weer uit bij Canada. Misschien dat het mogelijk is met een oudere msn :(

Wel raar :rolleyes:

Wat ook kan:

Ik heb een persoon in mijn lijst staan, de oude lijst is gewist en er komt een nieuwe persoon op het e-mail adres. Omdat ik het mail adres nog in mijn lijst heb staan word er aan de andere persoon gevraagd om een accept.

Hoi,

Dat is dan heel vreemd.. zover ik het weet kunnen twee personen niet dezelfde email adress gebruiken.

Zit er toevallig geen kleine verschil in de emails, een puntje of zo.

Groetjes, Dj Viper

Het is niet zo dat twee personen het gebruiken, het e-mail adres is bij persoon 1 verlopen en hierna registeert persoon 2 hem.

volgens mij begrijpen jullie het probleem niet helemaal precies.

Het is bij hotmail zo dat een email adres erloopt na 90 dagen. Na die 90 dagen neemt iemand het adres.

Hoi,

Hmm, heel vreemd maar ja, sommige dingen gebeuren nou eenmaal.. het blijkt ook dat MSN een lijst bij houdt van de mensen die in de lijst staat onder een email adress waarschijnlijk is dat dus niet gewijzigd en zal de betreffende persoon dus ook een hele rits andere namen in zijn lijst zien staan die hij niet kent denk ik dan maar. Stel ik zou jou mijn email adress geven van msn en mijn wachtwoord dan krijg jij de hele lijst van mijn contact personen te zien.

Groetjes, Dj Viper

Jah sal wel een foutje sijn maar jah. :confused:

Bedankt oor de moeite.

Ik heb wel eens bij hotmail na bijna een jaar een oud adres weer gaan gebruiken maar ik moest alleen weer een nieuw wachtwoord aanvragen. Lijkt me stug dat wat jij zegt. Kan bijna niet tenzij het iets bekends is zoals klm@hotmail.com of zoiets... snap je 'm?:thumb:

Het gaat om een veel voorkomende naam jah.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan