Beste Help mijers.
Ben nu een dag of vier zoet met het proberen de gegevens van een Office Outlook 2000 naar een Office Outlook 2007 te krijgen.
Heb hiervoor het internet afgestruind, vragen gesteld in het Microsoft online Helpcentrum, ook antwoorden gekregen die helaas niet werken....
Wat ik graag wil is de mail , zowel ontvangen als verzonden, het adresboek, en de (vier) accountinstellingen overzetten naar de Outlook 2007 versie op een andere pc.
Het zou moeten kunnen met diverse backup programmas die overal verkrijgbaar zijn, maar pas bij het proberen een backup te restoren aaangeven dat het slechts kan met een gekochte versie.
Ik ben dat kopen wel een beetje zat eigenlijk.
Destijds een paar honderd gulden neergeteld voor een Office 2000 pakket, een paar jaar geleden een paar honderd euro neergeteld voor Office 2007 met 2 licenties waarvan eentje gebruikt op een andere pc, en nu deze dus op een onlangs aangeschafte pc.
is er een simpele en doeltreffende manier om al die te kopen programmas buiten de deur te houden en de boel eenvoudig weg over te zetten en ik hopelijk naar volle tevredenheid mijn mail weer kan lezen, en daartoe geen 2 pc's hoef aan te zetten?
Knip en plak ik de pst bestandjes van de ene pc naar de andere in de outlook mappen, werkt de 2007 uitvoering niet meer, daar ben ik al achter.....
Ben nu een dag of vier zoet met het proberen de gegevens van een Office Outlook 2000 naar een Office Outlook 2007 te krijgen.
Heb hiervoor het internet afgestruind, vragen gesteld in het Microsoft online Helpcentrum, ook antwoorden gekregen die helaas niet werken....
Wat ik graag wil is de mail , zowel ontvangen als verzonden, het adresboek, en de (vier) accountinstellingen overzetten naar de Outlook 2007 versie op een andere pc.
Het zou moeten kunnen met diverse backup programmas die overal verkrijgbaar zijn, maar pas bij het proberen een backup te restoren aaangeven dat het slechts kan met een gekochte versie.
Ik ben dat kopen wel een beetje zat eigenlijk.
Destijds een paar honderd gulden neergeteld voor een Office 2000 pakket, een paar jaar geleden een paar honderd euro neergeteld voor Office 2007 met 2 licenties waarvan eentje gebruikt op een andere pc, en nu deze dus op een onlangs aangeschafte pc.
is er een simpele en doeltreffende manier om al die te kopen programmas buiten de deur te houden en de boel eenvoudig weg over te zetten en ik hopelijk naar volle tevredenheid mijn mail weer kan lezen, en daartoe geen 2 pc's hoef aan te zetten?
Knip en plak ik de pst bestandjes van de ene pc naar de andere in de outlook mappen, werkt de 2007 uitvoering niet meer, daar ben ik al achter.....