Oude mails overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

CastilloM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 nov 2015
Hallo,

op dit moment is mijn mail ondergebracht bij een Exchange account. Daarvoor was dit gekoppeld aan een Yesware/gmail account. Enkele maanden geleden was er een storing in mijn Outlook waardoor ik geen mail meer kon versturen. Daarom heb ik een nieuw account in Outlook aangemaakt. Ik merk nu dat de mails van de Yesware periode niet meegekomen zijn. Wanneer ik inlog met de oude gegevens dan zie ik mails die ik niet zie wanneer ik inlog met de nieuwe gegevens. Ik heb een pst export gemaakt en deze geïmporteerd in de nieuwe inlog, maar dan nog zie ik deze mails niet.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.

:confused: Hoi hoi Castillo

Volgens mij jij een standaard adres voor ontvangen en verzenden niet ingesteld hebt ... toch ?? ( kijk plaatje ! )

E-MAILS !.jpg

Hoi Roy,

dank voor je reactie. Met Outlook bedoel ik de office software die ik lokaal heb geïnstalleerd, niet Outlook.com
Ik neem aan dat dat verschil maakt.

Ik heb alle instellingen in Outlook nagelopen en kan geen verschil herkennen met de oude instellingen.

Och jej ja dat klopt je moet altijd aangeven welke je outlook bedoelt,
in dit geval Microsoft of Office outlook ken ik niet ( omdat ik die niet gebruik ! ) en weet ik niet ook of je daar zo een instelling ook hebt waar je standaard een adres voor alles instellen kan ..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan