Oude mails van Outlook ophalen in Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

jcmvannistelrooij

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Hallo,

een half jaar geleden heb ik mijn vader's emails, contactpersonen en mappen etc van Outlook (XP) overgezet naar Windows Live Mail (Win 8) dmv een bepaald bestandje aanmaken, wat ik gemakkelijk kon importeren in WLM. Dit is allemaal prima gelukt. Eergisteren had mijn vader het ingenieuze idee om zijn pc te herstellen (via systeem verversing, of verfrissing...waarbij in ieder geval alle persoonlijke bestanden werden bewaard), waardoor er een aantal programma's (waaronder Windows live Mail) zijn verwijderd. Ik heb inmiddels alles weer opnieuw geïnstalleerd voor hem, waaronder Windows live Mail. Deze laadt echter nu alleen de mailtjes die hij vanaf eergisteren heeft gekregen. Ik heb dmv hetzelfde back up bestand van een half jaar geleden te importeren, alle oude mailtjes, contactpersonen en mappen wéér terug kunnen zetten. Het zijn alleen de mailtjes die hij in het afgelopen half jaar tijdens zijn gebruik van Win 8 heeft ontvangen, die ik niet terug krijg. Is er een manier om ze alsnog te importeren, of te herladen van de server? Ik heb ook nog zijn eigen oude pc staan, waar outlook nog gewoon opstaat. In het ergste geval, zou het mogelijk zijn om via deze weg toch alle mailtjes van het afgelopen half jaar binnen te halen, daar een back up bestandje van te maken en die alsnog te importeren in WLM?

Mijn vader gebruikt overigens een @hetnet account.

Alvast enorm bedankt voor diegene die me hier uit kunnen helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan