Oude msn meldt zich automatisch aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

stassy

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2002
Hallo!

Ik heb een probleem met MSN. Ik heb een nieuwere versie geinstalleerd en constateerde toen bij het opstarten van Outlook Express dat deze de oude versie ging aanmelden. Ik heb de oude versie toen verwijderd via configuratiescherm -> software.

Maar iedere keer als ik Outlook Express opstart blijft deze oude versie zich aanmelden. Er staat echter geen icoontje meer in mijn system tray, wel van de nieuwe versie, onaangemeld. Ik weet dat de oude versie zich aanmeldt omdat mijn contactpersonen in Outlook Express dan gekleurd staan als online (dan wel offline) en als ik mij gewoon aanmeld met de nieuwe versie via de icoon in de system tray dat ik dan een pop-up krijg dat ik afgemeld ben omdat ik ergens anders aangemeld ben. Dan sluit dus die oude msn wel af, maar ik moet mij iedere keer via mijn nieuwe msn aanmelden om de oude uit te kunnen zetten en dan vervolgens de nieuwe ook weer afmelden, omdat ik vaak niet op MSN wil. Zeer storend.

Ik heb overigens het vinkje al verwijderd bij OE dat hij msn niet mag starten, maar doet het toch. Ook heb ik wel eens ergens gelezen hoe je via je register kan voorkomen dat MSN automatisch opstart bij het starten van windows. Ik weet niet of dit zinvol is, en anderszijds, ik wil wel dat de nieuwe versie gewoon opstart.

Wie kan mij hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,
Femke

start/uitvoeren en dit er in plakken en uitvoeren
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

Gelukt!
Overigens start de nieuwe versie nu niet meer automatisch op bij windows.
Maar scheelt toch in opstarttijd en heb m paraat in mn snellinks.

Hardstikke bedankt!

Vriendelijke groet,
Femke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan