Hallo,
Zou u mij kunnen helpen hoe of ik mijn oude netwerk kan verwijderen?
Ik heb een nieuw draadloos modem geïnstalleerd (Experiabox van Telfort)maar op de eoa vage manier draait mijn pc nog op mijn oude netwerk.
Ik heb net mijn provider gebeld omdat ik dus niet in het nieuwe modem kom en mij werd toen verteld dat ik eerst mijn oude netwerk moet verwijderen om met het nieuwe modem verder te kunnen,maar ik krijg het niet voor elkaar.
Er staan dus nu 2 netwerknamen onder elkaar, de vorige en de huidige,maar volgens mij draait mijn pc nu op mijn vorige,ik heb wel wifiverbinding.
Ik gebruik Windows 7.
Toevoeging bij bovenstaande vraag:
Wanneer ik in Windows Verkenner op Netwerk klik, zie ik staan:
1) Andere apparaten: TR064.
Hier kan ik wel in met het netwerkwachtwoord en dat is volgens mij de Experiabox
2)Computer:
Experia en HUIB(dat was mijn 'oude' modem)
Wanneer ik op Experia klik wordt er om een netwerkwachtwoord gevraagd maar dat wachtwoord zou niet goed zijn,is het zelfde netwerkwachtwoord waarmee ik wel in het TR064 kom
Wanneer ik op HUIB klik verschijnen er allemaal 'mapjes'..
Ik begrijp er niks van.
Alvast bedankt!
Zou u mij kunnen helpen hoe of ik mijn oude netwerk kan verwijderen?
Ik heb een nieuw draadloos modem geïnstalleerd (Experiabox van Telfort)maar op de eoa vage manier draait mijn pc nog op mijn oude netwerk.
Ik heb net mijn provider gebeld omdat ik dus niet in het nieuwe modem kom en mij werd toen verteld dat ik eerst mijn oude netwerk moet verwijderen om met het nieuwe modem verder te kunnen,maar ik krijg het niet voor elkaar.
Er staan dus nu 2 netwerknamen onder elkaar, de vorige en de huidige,maar volgens mij draait mijn pc nu op mijn vorige,ik heb wel wifiverbinding.
Ik gebruik Windows 7.
Toevoeging bij bovenstaande vraag:
Wanneer ik in Windows Verkenner op Netwerk klik, zie ik staan:
1) Andere apparaten: TR064.
Hier kan ik wel in met het netwerkwachtwoord en dat is volgens mij de Experiabox
2)Computer:
Experia en HUIB(dat was mijn 'oude' modem)
Wanneer ik op Experia klik wordt er om een netwerkwachtwoord gevraagd maar dat wachtwoord zou niet goed zijn,is het zelfde netwerkwachtwoord waarmee ik wel in het TR064 kom
Wanneer ik op HUIB klik verschijnen er allemaal 'mapjes'..
Ik begrijp er niks van.
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: