oude netwerkverbindingen niet weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankwin

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
905
In Mijn Netwerklocaties worden steeds oude gedeelte mappen weer gegeven die inmiddels verwijderd/niet meer gedeelt zijn op mijn andere PC's. (Allen Win XP)
Dit ook na herhaaldelijk indrukken van F5.

Kan ik er voor zorgen dat deze mappen niet meer worden weergegeven? Het werkt namelijk erg verwarrend.


Frankwin
 
je opend je netwerklokatie en je sleep ze naar de prullebak!
 
testen

En dan eerst van alle 22 testen of ze het nog doen of niet zeker?
Ben namelijk niet de enige die achter de PC's werkt/mappen deelt/

Is er geen optie dat XP gewoon iedere keer opnieuw kijkt wat er gedeelt is en niet onthoudt wat er gedeeld was.....?


Frankwin
 
O ik dacht dat het mappen waren die je niet meer nodig had, of niet meer gebruikte sorry! kan je ze niet ergens anders naar toe verplaatsen dan? naar docu of zo?
 
situatie

Een situatie schets om het iets duidelijker te maken:

Pietje deelt in janauri map mp3 op PC 1
Marie kijkt op PC 2 en ziet die map netjes gedeelt staan en luistert via het netwerk naar de muziek.
Tim deelt per ongeluk de verkeerde map en maakt het delen een half uur later ongedaan op PC 3
Pietje heeft in februari alle mp3's naar PC 2 gekopieerd omdat hijzelf zijn Pc minder aan heeft staan en heeft de map op PC 1 verwijderd.

Frankwin gaat vervolgens achter PC 4 zitten en ziet een map mp3 gedeelt ... leuk ... dubbelklik .... error
Tevens een andere map van Tim gedeelt, ff kijken ... dubbelklik .... error.

Dan kan ik die mappen gaan verwijderen uit mijn netwerklocaties, maar ik heb liever dat als de mappen niet meer gedeeld staan op de originele PC's dat ze dan ook niet meer in mijn netwerklocaties verschijnen.


Frankwin
 
hoeveel pc,s deel jij? ik deel maar twee pc,s maar ik deel een map of ik deel hem niet toch? je kunt toch instellen wat je wilt delen?
 
ik deel 5 pc's

ja, je kan instellen wat je wilt delen, maar als er later dna wordt ingesteld dat ik iets niet meer wil delen blijft het zichtbaar als zijnde gedeeld op de overige pc's.

En dat vind ik dus niet prettig......omdat ik dan telkens dnek dat ik ergens op kan en het dan na 30 sec wachten weer een foutmelding wordt.


Frankwin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan