Oude office over nieuwe mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JB47

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2008
Berichten
28
mede pc-ers

Nadat ik nu weer een half uur heb zitten zoeken hoe ik een csv bestand in een excel overhevel, wat bij mijn oude Office 2002 een fluitje van een cent was, ben ik het nu helemaal beu.
Weet iemand of ik een probleem krijg als ik mijn huidige Office Enterprise de-installeer en gewoon mijn oude versie Office 2002 weer installeer?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik gebruik Vista (&%%#$%^!!!) op een nieuwe Acer Aspire

alvast bedankt voor je hulp

Jaap
 
bij XP is dit in iedergeval geen probleem.
Hoe dit zit met Vista durf ik niet te zeggen
 
Ook met Vista geen probleem. Ik ben van 2003 naar 2007 gegaan en zelfs de agenda items werden netjes door 2007 ingelezen.
 
Nou, voor de anderen die dit probleempje tegenkomen.....ik heb het inmiddels gevonden

Als je voorheen een csv file probeerde te openen in Excel, werd meteen een venstertje zichtbaar waarin je kon aangeven hoe de file moest worden vertaald naar een excel spreadsheet.
Dat gaat nu als volgt: als je het bestand opent leest excel het meteen in. In mijn geval had ik dus een jaar postbankoverschrijvingen in de eerste kolom staan, als comma seperated bestand. Vervolgens kies je onder DATA, tekst naar kolommen. En zowaar, daar is het oude venstertje waarin je alsnog de vertaling doet....................wel eerst even kolom A selecteren.....

Maar heeft iemand ervaring met het teruggaan naar een eerdere versie van Office?

groeten
Jaap
 
Bestanden compatible?

Ook met Vista geen probleem. Ik ben van 2003 naar 2007 gegaan en zelfs de agenda items werden netjes door 2007 ingelezen.

Kunnen de bestanden gemaakt met Office 2007 ook door een 'lagere' versie (2003) gelezen en gebruikt worden?
 
Nee, dat kan niet. Je kunt in 2007 wel kiezen voor opslaan in een oudere versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan