Oude onbeveiligde verbinding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morrissey

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
Hallo,

Ik heb sinds enige tijd een KPN Experia box die samenwerkt met een Belkin 54g access point. De verbinding is nogal instabiel maar ik heb een geweldige onbeveiligde verbinding met Belkin54g...? Voordat ik Experia had had ik inderdaad een onbeveiligde verbinding. Toen en ook nu lukt het me niet om de verbinding te beveiligen of eventueel te verwijderen want het staat me niet echt aan zo'n onbeveiligd netwerk. Verder vind ik het raar dat de beveiligde verbinding (als ik die hanteer) veel instabieler is..
Wie weet een oplossing?? :(

Hoi,

..... en, is die experiabox ook draadloos?
Zo ja, welk merk en type is dat?

Experia niet draadloos

Hoi Ommeren,

Nee, de Experia is type ST780 WL (of staat WL voor wireless...?) en heb ik aangesloten op het Belkin 54g access point. In de pc zit een Belkin wireless G desktop card.

Zou helemaal mooi zijn als ik zonder dat ik 't weet een draadloze Experia box heb.:D

Alvast bedankt voor het meedenken!

Hoi,

Ja, dat is een wireless router.
Daarbij heb je een installatie-cd gehad.
En verder staat op de onderkant de nodige informatie:
SSID en WPA-sleutel.
Dit zijn de twee zaken die je nodig hebt om een pc of laptop draadloos te verbinden met je router.

Die Belkin zou ik er maar tussenuit halen ...... geeft alleen maar conflicten, en nodig heb je hem niet.

Draadloos 2x ...

Hoi Ommeren,

Nou da's verrassend (voor mij dan). Ik ga het proberen en laat weten of het gelukt is.
:)

Gelukt!

Hoi Ommeren,

Tjonge en ik maar van alles proberen met instellingen en Belkin...Belkin is er tussenuit en zoals je ziet werkt het prima. Bedankt :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan