oude pc upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijs1

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2010
Hallo,

ik zou graag alle nieuwe spellen (call of duty black ops, enz.)in HD willen draaien,
ik heb nu op mijn pc:

-intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz, processor
-1 GB ddr2, intern geheugen
-Nvidea geforce 8500 gt, videokaart
-Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (build 2600), besturings systeem,
een 300volt voeding en een Asus P5LD2-VMseries

het liefst niet te duur, het hoeft niet perfect te zijn, als het maar wat beter is dan nu.
ik dacht zelf aan 2 gb RAM in ieder geval en miss nieuwe processor, maar moet ik dan ook nog nieuwe moederbord en voeding?,

alvast bedankt

Hoi...

Denk idd dat als jij wilt upgraden voor "alle nieuwe spellen"dat je dit systeem gewoon moet vergeten en dus kijken naar iets nieuw(s)ers.
Kan dat beter naar een upgrade setje kijken bijv en een videokaart.

Wellicht als je een budget aangeeft dat er iets gemaakt kan worden door een member.
Of je moet de eis:alle nieuwe spellen naar beneden zetten.

Laatst bewerkt:
Lijkt me inderdaad ook het beste om een hele nieuwe pc neer te zetten. Mocht je dit willen, kun je dan voor ons het volgende lijstje invullen?

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

budget - rond de 200 euro
Doel - Gamen,
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Kan ik zelf doen,

Opties: ?
Besturingssysteem -

Randapparatuur
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan:nee

Hoi....

Met alle respect maar voor 200 euro zet je geen game systeem in elkaar.Dat ga je niet redden.

Je hebt minimaal 3x zoveel geld nodig om een aardig systeem te krijgen. Maar welke games ga je dan spelen? Want als je alleen simpele runescape spelletjes gaat spelen zou 200 euro voldoende zijn. Maar of dat veel beter is dan je huidige systeem is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan