oude pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
782
Hoi ik heb nog en oude pc hier staan wat kan ik er het beste mee doen?

Specs:
75 Mhz
8mb ram
geen cdrom
hd van 800 mb
geen Os installed
 
nou

vraag ik aan jullie...of het nog zin heeft om er nog wat mee te doen ? omdat het zo`n ouwe bak is
 
naar het museum? Of lekker ouderwets DOS installeren of Windows 3.1?
 
lol

Off-topic

naar het museum das een goeie...maar ff on-topic

bijv dos maar wat moet ik dan doen met dos:p
 
linux router

oke mario leg me dan is uit moet der dan linux op ofzo ?

ik heb toch geen cdrom of past het ook op flop
 
Laatst bewerkt:
Denk je het apparaat het beste bij de weg kunt zetten en met een fotoapparaat op enige afstand gaan wachten.
Denk dat je dan nog wel een aardig plaatje kunt maken en heb je toch nog wat aan het apparaat gehad.
 
:D
Die laatste geeft nog de meeste lol. Lijkt me inderdaad niet erg bruikbaar meer.

(Al moet ik met mijn hobbelewippie ook niet al te veel praatjes meer hebben.)
:)
 
Is er geen lagere school die je er een plezier mee kunt doen? Die hebben volgens mij alleen maar oude pc's (krijgertjes)
 
Naar een basisschool zou kunnen, denk ik. Daar hebben ze nog veel oude programmatuur om kinderen mee te laten oefenen. Ook goed om nog oude spelletjes mee te spelen, bijv. Lingo of Kikker of zo. Wellicht toch nog bruikbaar voor de jongste groepen van een basisschool. Heb je zelf nog oude diskettes met DOS-spelletjes en/of W3.1 spelletjes? Kun je die er meteen bij doen...
 
ik heb ook nog 2 pentuims 1
en ze zijn nog goed bruikbaar ik gebruik ze voor mijn hobby en ze zijn met mijn nieuwe pc verbonden.



brits
 
Geplaatst door sigma
Denk je het apparaat het beste bij de weg kunt zetten en met een fotoapparaat op enige afstand gaan wachten.
Denk dat je dan nog wel een aardig plaatje kunt maken en heb je toch nog wat aan het apparaat gehad.

Als je dit een leuk idee vindt zou het nog leuker zijn om er ook een beetje beton in te gieten. Kun je pas echt leuke plaatjes schieten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan