Oude Pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

555Martijn

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
163
Hallo, nou mijn pictogrammen op mijn bureublad zijn in een keer Window 95 style.. ;/
Heb zover ik weet nergens mee lopen klooien, ja heb ook ge googled, maar niets hulpzaam gevonden, ik heb maar een screenshot genomen van me bureaublad en uitgeknipt voor de duidelijkheid.

Let vooral op de kleur van firefox, en ook op de "folder" pictogrammen.

(Mijn taskbar is overgerens nog wel normaal xp style)

whutthehellqh8.png
 
Heb je toevallig bij eigenschappen van je bureaublad => Settings => kleuren kwaliteit => 16 bits staan?

Zo ja zet deze dan eens op 32 bits.
 
Omdat én je pictogrammen compleet anders zijn én je firefox logo bijna niet te lezen is, zou het wel eens malware kunnen zijn.

Scan eens met Malwarebytes en Superantispyware
 
Controleer ook eens of de instellingen van je services nog goed staan.
 
Heb je toevallig bij eigenschappen van je bureaublad => Settings => kleuren kwaliteit => 16 bits staan?

Zo ja zet deze dan eens op 32 bits.

Ja, dat heb ik en als ik het veranded is het inderdaad weer normaal, maar ik speel altijd een spelletje die alleen werkt met 16bit, en vroeger had ik altijd op 16bit.

Omdat én je pictogrammen compleet anders zijn én je firefox logo bijna niet te lezen is, zou het wel eens malware kunnen zijn.

Scan eens met Malwarebytes en Superantispyware

Ik had al met avast gescand, en toen vond die niets. Ik denk nu door deadcops, dat het probleem ergens anders licht, dus ik sla die andere twee programmas over.

Controleer ook eens of de instellingen van je services nog goed staan.

Zover ik weet, wel ja.


Heb ook nog wat gegoogled, en iemand anderds had dit ook en die heeft een nieuwe gebruikers account aangemaakt, dus dat kan ik altijd als nood oplossing doen, maar liever niet uiteraard, bedankt nog voor de reacties :)
 
Laatst bewerkt:
Bring up my post! (BUMP)
Breng mijn post omhoog! (BMPO <-- klinkt dus echt niet, he? :p)
 
?? Ik dacht dat het probleem 'opgelost' was. Deadcops werkt blijkbaar alleen onder 16bit, dus daar ligt je probleem. Ik denk niet dat je het spel zo kunt aanpassen dat het ineens wel onder 32bit werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan