Helpdeskje
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 dec 2006
Ik heb hier ook een spel dat wel draaid onder 98 maar niet onder windows 2000..
Het domme is... het instaleerd wel, kan hem aanklikken maar ho maar als het gaat of er nog actie word ondernomen..
Het zandlopertje loopt wel even voor 3 sec maar hij werkt gewoon niet onder windows 2000.
Het enige wat niet geinstaleerd is de geluidskaart, die word zondag geinstaleerd omdat ik dan wat meer tijd heb want het is een eigenwijze IBM. Het lijkt mij niet dat de geluidskaart er op vastloopt. Het is een spel voor een 486 DX.
Windows 2000 pro SP4 nederlands
233 mhz
190 mb
10 gig HHD
16 mb videokaart onboard ( spel heeft 8 mb nodig )
Intel moederbord
2 part's
meer info nodig dat kun je vragen.
Is er niet zoals in Windows een optie dat je em in 98 stijl kan laten draaien? En nee ik ga er geen windows XP op zetten omdat dat te veel vraagt voor 233 mhz. Dat werkt niet lekker.
Optie waar ik nog aan denk is een probleem met NTFS of een dll opbouw/gemis.
Met vriendelijke ICT groet,
Helpdeskje:thumb:
Het domme is... het instaleerd wel, kan hem aanklikken maar ho maar als het gaat of er nog actie word ondernomen..
Het zandlopertje loopt wel even voor 3 sec maar hij werkt gewoon niet onder windows 2000.
Het enige wat niet geinstaleerd is de geluidskaart, die word zondag geinstaleerd omdat ik dan wat meer tijd heb want het is een eigenwijze IBM. Het lijkt mij niet dat de geluidskaart er op vastloopt. Het is een spel voor een 486 DX.
Windows 2000 pro SP4 nederlands
233 mhz
190 mb
10 gig HHD
16 mb videokaart onboard ( spel heeft 8 mb nodig )
Intel moederbord
2 part's
meer info nodig dat kun je vragen.
Is er niet zoals in Windows een optie dat je em in 98 stijl kan laten draaien? En nee ik ga er geen windows XP op zetten omdat dat te veel vraagt voor 233 mhz. Dat werkt niet lekker.
Optie waar ik nog aan denk is een probleem met NTFS of een dll opbouw/gemis.
Met vriendelijke ICT groet,
Helpdeskje:thumb:
Laatst bewerkt: