oude updaten of nieuwe kopen (Norton)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Hallo,

Ik ben in het bezit van Norton 2002. Is het goed genoeg om deze te blijven updaten, of moet ik toch een nieuwe norton versie kopen om goed beschermt te blijven?

Groet,

Sam

Norton 2002? Kon je die nog updaten dan??? Nee, is niet veilig, de detectietechnieken (meer opties) zijn ondertussen wel wat verbeterd in de loop der tijd. Hoogste tijd voor een verse versie. :)

Als je Norton wil blijven gebruiken dan zou je het beste de nieuwe versie kunnen nemen. Er zijn inmiddels toch weer andere scantechnieken en dergelijke.
Maar waarom Norton? Duur,zwaar en lang niet zo goed als men beweert.
Er zijn uitermate goede gratis scanners te verkrijgen die bovendien veel minder van je systeem vragen ook.
Denk hierbij aan AVG en Avast!

Ik heb als voorkeur Avast.
Volledig automatische updates net zoals Norton.
AVG is ook prima naar horen van vele anderen.

En dan moet ik gewoon de avast! 4 Home Edition FREE Download hebben?

en as je echt iets goed wil neem dan kaspery internet security ;)
niet opgeblazen en resource verslindend als norton :p

Euhh, ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid Norton Antivirus 2003 en deze werkt perfect? Vaak updates (Ook programma updates) en hij detecteerd virussen e.d. gewoon zoals het hoort.

Ze gaan echt geen updates leveren als het toch geen zin meer heeft, dus het slaat nergens op dat het onveilig is.

De nieuwere Norton versies vind ik waardeloos.. veel te zwaar, vol met troep etc etc. Ik zou gewoon blijven bij je huidige scanner als je er geen problemen mee hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan